سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 42915
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پيگيري پروژه مترو شهري قم توسط وزير اقتصاد در چين

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از اهتمام جدي رئيس مجلس شوراي اسلامي نسبت به تكميل پروژه مترو قم ياد كرد و گفت: با پيگيري‌هاي رئيس مجلس، وزير اقتصاد نيز در سفر خود به چين مباحث مرتبط با پروژه مترو شهري قم را مورد تاكيد قرار داده است.
پيگيري پروژه مترو شهري قم توسط وزير اقتصاد در چين
به گزارش قم نیوز، دكترسقائيان‌نژاد  در ديدار با هيأت چيني نماينده شركت نورينكو كه در سالن جلسات دفتر شهردار قم انجام شد، با بيان اينكه بسترهاي مطلوبي براي آغاز عمليات اجرايي و انجام مطالعات مورد نياز پروژه خط B مترو شهري در قم فراهم‌سازي شده است، اظهار كرد: قم در شرايط ويژه‌اي قرار دارد به همين علت مورد توجه مسئولان ملي بوده و بستر براي تكميل پروژه‌هاي اين شهر فراهم‌سازي شده است.

شهردارقم از اهتمام جدي دكتر لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نسبت به تكميل پروژه مترو شهري قم ياد و تصريح كرد: با پيگيري‌هاي رئيس مجلس، وزير اقتصاد نيز در سفر خود به چين مباحث مرتبط با پروژه مترو شهري قم را مورد تاكيد قرار داده است.

سقائيان‌نژاد با تاكيد بر اينكه انتخاب شركت نورينكو با با دقت بسياري انجام شده است، مطرح كرد: اميدواريم بتوانيم با اين شركت ارتباط مطلوبي داشته و در راستاي پيشبرد اهداف پروژه مترو شهر قم گام‌هاي مورد نياز را برداريم.

وي خاطرنشان كرد:‌ علاوه بر افزايش كيفيت در مراحل مطالعاتي و اجرايي بايد فاصله زماني پيش‌بيني شده براي امضاي قرارداد را كاهش دهيم تا بتوانيم در مدت كوتاه‌تري با امضاي قرارداد به مراحل اجرايي اين پروژه برسيم.

شهردارقم با اشاره به اينكه مسئولان شهرداري قم مبناي مطالعاتي مورد نياز را در اختيار شركت نورينكو قرار مي‌دهد، عنوان كرد: اميدواريم با تعامل مطلوب بتوانيم از ظرفيت‌هاي خود براي تدوين طرح‌هاي مطالعاتي استفاده كنيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamony.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما