چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 42953
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقدير استاندار و فرمانده انتظامي استان از سازمان زيباسازي شهرداري قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار و فرمانده انتظامي استان قم از فعاليت‌هاي سازمان زيباسازي شهرداري قم در برقراري و گسترش نظم و انضباط شهري تقدير كردند.
تقدير استاندار و فرمانده انتظامي استان از سازمان زيباسازي شهرداري قم
به گزارش قم نیوز، سيدمهدي صادقي استاندار و سردار كاظم مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم در حاشيه نشست تعاملي نيروي انتظامي و مديران شهرداري قم كه با حضور فرماندهان انتظامي استان و مديران شهرداري برگزار شد، از فعاليت‌هاي سازمان زيباسازي شهرداري تقدير كردند.

گفتني است، در لوح اهدا شده به وحيد وزيري راد مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم از وي به عنوان هميار امنيت ساز فرماندهي انتظامي استان قم تقدير شده است.

استاندار قم در اين نشست، طي سخناني از ابتكار عمل مديران اين دو مجموعه در تشكيل چنين نشستي و برقراري تعامل و هماهنگي قدرداني كرد.

صادقي با بيان اين كه هيچ نهاد و سازماني به تنهايي قادر به انجام وظايف خود نخواهد بود، بر لزوم تقويت همكاري هاي بين دستگاهي در استان تاكيد كرد و افزود: خوشبختانه در پرتو روحيه هماهنگي و تعامل، فضاي همكاري بسيار خوبي در بين نهادها و دستگاه هاي استان شكل گرفته است.

وي با تقدير از برگزاري سلسله جلسات و نشست هاي هم انديشي بين شهرداري و نيروي انتظامي، امنيت اجتماعي را يكي از مقولات مهم و نيازمند همكاري فرادستگاهي عنوان و ابراز اميدواري كرد كه اين دو نهاد از اين فرصت به بهترين شكل ممكن در جهت خدمات رساني به شهروندان استفاده كنند.
 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc1oq0.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما