پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 42968
منبع : پایگاه خبری پلیس

امروزه اغلب جنگ ها به صورت جنگ نرم است

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان گفت: امروزه اغلب جنگ ها به صورت جنگ نرم است.
امروزه اغلب جنگ ها به صورت جنگ نرم است
به گزارش قم نیوز، سرهنگ" حميد رضا اسدي " اظهار داشت: پدافند غيرعامل مجموعه اقدامات غيرمسلحانه اي است که باعث افزايش بازدارندگي دشمن، کاهش آسيب پذيري، تداوم فعاليت هاي ضروري، ارتقاي پايداري ملي و تسهيل مديريت بحران در مقابل تهديدات و اقدامات نظامي دشمن مي شود.
 
وي افزود: با توجه به تهديدات بعضي کشور ها و تجاوز آنها عليه کشور ديگر لازم است کشور مورد هجوم اقداماتي را انجام دهد تا از تهاجم و حمله کشور متخاصم جلوگيري نمايد.
 
سرهنگ اسدي ادامه داد: اين اقدامات اگر دفاعي و بدون استفاده از جنگ افزار باشد در حوزه پدافند غيرعامل است. جنگ ها در گذشته سخت و با سلاح سرد و گرم بوده است وتهديدات نيز با توجه به ابزار ها تهديد سخت بوده، اما با توجه به پيشرفت علم و تکنولوژي و ارتباطات، امروزه اغلب جنگ ها به صورت جنگ نرم است در اين نوع جنگ ها باورها، اعتقادات، ارزش ها و ذهن ها مورد حمله قرار مي گيرد.
 
جانشين فرماندهي انتظامي استان اضافه کرد: ما در حوزه تجهيزات وتسليحات نظامي پيشرفت هاي بسيار خوبي داشته ايم، اما عليرغم اقدامات قابل توجه صورت گرفته در چند سال اخير در حوزه پدافند غيرعامل ودفاع غيرعامل همچنان داراي ضعف هايي هستيم، که انشاء الله با همت وتلاش مضاعف و توجه و اطاعت از مقام معظم فرماندهي کل قوا و اجراي کامل فرمايشات معظم له در حوزه پدافند غيرعامل بتوانيم هر روز اقدامات جديدي انجام دهيم وشاهد پيشرفت در حوزه پدافند غيرعامل باشيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciv3a5.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما