يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 43085
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست سابق هیأت هاکی استان قم:

هاکی بانوان قم برای نخستین‌بار راه‌اندازی شد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سابق هیأت هاکی استان قم از آغاز فعالیت رسمی هاکی بانوان و راه‌اندازی تیم بانوان قم به منظور حضور در مسابقات کشوری برای نخستین‌بار خبر داد.
هاکی بانوان قم برای نخستین‌بار راه‌اندازی شد
به گزارش قم نیوز، حمید جلیلی که از خردادماه امسال با ابلاغ رئیس فدراسیون هاکی مسؤولیت سرپرستی هیأت هاکی استان قم را بر عهده گرفته است، در مجمع انتخابات این هیأت ورزشی که امروز با حضور رئیس و دبیر فدراسیون هاکی، سرمربی تیم ملی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، گفت: در مدتی که با اعتماد اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون هاکی مسؤولیت سرپرستی هیأت را بر عهده داشتیم، یکی از مهم‌ترین اقدامات ما تلاش برای همگانی کردن این رشته ورزشی بود.

وی ادامه داد: برای این منظور رشته هاکی را به بوستان‌های سطح شهر بردیم، حتی در تعطیلات عید نوروز و شب‌های ماه مبارک رمضان با حضور حداکثر شهروندان علاقمند به ورزش، برنامه‌های همگانی هاکی را اجرا کردیم و علاقمندان زیادی جذب این رشته شدند.

سرپرست سابق هیأت هاکی استان قم اضافه کرد: از این طریق بارها و بارها نام هاکی را بر سر زبان‌ها انداختیم، به طوری که مردم به صورت خودجوش اقدام به تامین وسایل این رشته ورزشی می‌کردند و به صورت تفریحی و همگانی در روزهای مختلف هفته به ویژه تعطیلات به این رشته می‌پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات همگانی برنامه‌های متنوعی در امر آموزش و فرهنگی نیز در مدت زمان سرپرستی هیأت انجام دادیم و تمام این برنامه‌ها با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون هاکی صورت گرفت تا اعتمادی که آنها به ما برای دوره سرپرستی داشتند، جلب شود.

جلیلی یکی از مهم‌ترین اتفاقات هاکی قم در دوره سرپرستی را راه‌اندازی فعالیت تیم بانوان هاکی قم برای نخستین‌بار عنوان کرد و افزود: این اتفاق برای نخستین‌بار در یکی از بخش‌های تابعه قم یعنی کهک رخ داد و مسابقاتی بین خانم‌ها و بانوان علاقمند هاکی برنامه‌ریزی و برگزار کردیم.

وی یادآور شد: از 14 سال قبل که هیأت هاکی در استان قم راه‌اندازی شده است تاکنون سابقه نداشته که بانوان در این رشته فعالیت داشته باشند، اما در این چند ماه این اتفاق رخ داد و با همکاری جعفر جعفری‌مجد که کاندیدای ریاست هیأت هستند، در بخش کهک این کار را انجام دادیم.

سرپرست سابق هیأت هاکی استان قم تصریح کرد: تیم هاکی بانوان قم در حال حاضر مشغول انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود است تا در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابد و یقیناً با برنامه‌هایی که برای تداوم فعالیت بانوان در هاکی وجود دارد، قم در آینده‌ای نزدیک به یکی از مدعیان کسب مقام در کشور تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیأت هاکی به منظور عملیاتی کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بخشیدن به ورزش همگانی و عمومی و همچنین سخن ارزشمند ایشان مبنی بر اینکه «باید به ورزش‌های اصیل و ناب ایرانی توجه بیشتری شود» با همکاری و حمایت ورزشکاران و مسوولان مرتبط در دوره سرپرستی بعد از چینش کادر جدید در حوزه‌های مختلف نظیر فرهنگی، مسابقات، آموزش و همگانی برنامه‌های متنوعی را برگزار کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjiyex.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما