يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 4312
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

نمایشگاه‌ها به صورت هدفمند برگزار شود

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم گفت: باید نمایشگاه‌ها در سطح استان به صورت هدفمند و منظم و در راستای جلب رضایت شهروندان برگزار شود.
نمایشگاه‌ها به صورت هدفمند برگزار شود
به گزارش قم نيوز، حامد حجتی در نخستین جلسه کمیته استانی نمایشگاه‌ها، مناسبت‌ها و رویدادهای مهم استان که با حضور مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های عضو این کمیته در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ابزارهای نوین اظهار داشت: استان قم با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی و سیاسی همواره مورد توجه رسانه‌های داخلی و بین‌المللی است که باید متناسب با نوع فعالیت‌ها اقدامات اطلاع رسانی در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی و نمایشگاهی ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و ارائه طرح و برنامه در زمینه برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌ها و گزارش عملکرد نهادهایی اجرایی از جمله وظایف کمیته استانی نمایشگاه‌ها، مناسبت‌ها و رویدادهای مهم استان است، افزود: باید دیدگاه‌ها و نظرات پس از بررسی کارشناسی در این کمیته تا پایان سال جاری به صورت دستور العمل تدوین و برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود تا نمایشگاه‌ها در سطح استان به صورت هدفمند و منظم و در راستای جلب رضایت شهروندان برگزار شود.

احمد نامداری مسوول کمیته استانی نمایشگاه‌ها، مناسبت‌ها و رویدادهای مهم استان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم ساماندهی نحوه برگزاری نمایشگاه‌هایی که در مناسبت‌های مختلف سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: این کمیته تلاش می‌کند با به کارگیری همه تجربیات در زمینه تبلیغات و برپایی، نمایشگاه‌های استان را ساماندهی کند.

وی ارائه دستور العمل نحوه برگزاری نمایشگاه و غرفه داری به نهادهای اجرایی، تدوین بانک اطلاعاتی از شرکت‌های موفق در امر نمایشگاه‌ها، تهیه پورتال جامع نمایشگاهی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه‌ها را از جمله اهداف این کمیته برشمرد.

در این جلسه مدیران روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، شرکت مخابرات، آب و فاضلاب، صدا و سیما، هلال احمر، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون نحوه برگزاری نمایشگاه‌های استان پرداختند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8baurhbf5iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما