کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تامین اجتماعی قم:

مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نداریم

پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی , 10 آبان 1395 ساعت 20:30

قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران از بابت پرداخت حقوق نگران نباشند و اطمینان می‌دهیم سازمان تامین اجتماعی مشکلی در پرداخت‌ها ندارد.


به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در سومین نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی کارگری و همکار تامین اجتماعی استان، هدف از اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را ساماندهی سیستم داده‌ها و عدالت در پرداخت مستمری‌ها دانست و افزود: با اجرای کامل این طرح، حقوق تمام بازنشستگان تامین اجتماعی در فاصله زمانی 20 تا 27 هر ماه به‌صورت متمرکز و توسط سازمان مرکزی به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه 39 هزار و 187 نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم وجود دارد تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ماهانه حدود 42 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت، کوتاه مدت، بیمه بیکاری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی استان قم پرداخت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از افزایش جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان در سه سال اخیر به 753 هزار نفر خبر داد و افزود: با وجود افزایش هزینه‌ها و ارائه تعهدات و خدمات مختلف، تمام تلاش کارکنان تامین اجتماعی قم بر وصول به موقع حق بیمه و مطالبات است تا بتوانیم تعهدات را در زمان خود و به بهترین کیفیت ارائه کنیم.

موسوی از مدیران و مسؤولان نهادهای حاکمیتی استان درخواست کرد با توجه به اشراف کامل آنان بر وضعیت سازمان تامین اجتماعی، این اداره کل را در مسیر وصول به موقع حق بیمه و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات رسانی به بیمه شدگان قم یاری و حمایت کنند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 43131

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/43131/مشکلی-پرداخت-حقوق-بازنشستگان-تامین-اجتماعی-نداریم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir