دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 43131
منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نداریم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران از بابت پرداخت حقوق نگران نباشند و اطمینان می‌دهیم سازمان تامین اجتماعی مشکلی در پرداخت‌ها ندارد.
مشکلی در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نداریم
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی در سومین نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره کانون‌های بازنشستگی کارگری و همکار تامین اجتماعی استان، هدف از اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را ساماندهی سیستم داده‌ها و عدالت در پرداخت مستمری‌ها دانست و افزود: با اجرای کامل این طرح، حقوق تمام بازنشستگان تامین اجتماعی در فاصله زمانی 20 تا 27 هر ماه به‌صورت متمرکز و توسط سازمان مرکزی به حساب آنان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه 39 هزار و 187 نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم وجود دارد تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ماهانه حدود 42 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت، کوتاه مدت، بیمه بیکاری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی استان قم پرداخت می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از افزایش جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان در سه سال اخیر به 753 هزار نفر خبر داد و افزود: با وجود افزایش هزینه‌ها و ارائه تعهدات و خدمات مختلف، تمام تلاش کارکنان تامین اجتماعی قم بر وصول به موقع حق بیمه و مطالبات است تا بتوانیم تعهدات را در زمان خود و به بهترین کیفیت ارائه کنیم.

موسوی از مدیران و مسؤولان نهادهای حاکمیتی استان درخواست کرد با توجه به اشراف کامل آنان بر وضعیت سازمان تامین اجتماعی، این اداره کل را در مسیر وصول به موقع حق بیمه و در نتیجه افزایش کیفیت خدمات رسانی به بیمه شدگان قم یاری و حمایت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb88ba.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما