چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 5383
موسوی اعلام کرد:

پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی دراستان قم خبر داد.
پرداخت عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی قم
به گزارش قم نیوز، مدیر کل تامین اجتماعی استان قم افزود مبلغ عیدی هر پرونده بازنشستگی و مستمری بگیری ۳۵۰ هزار تومان می باشد که این مبلغ مشمول مالیات و کسر دو درصد درمان نمی باشد.

وی خاطر نشان ساخت از امروز عیدی مستمری بگیران درشعب بانک ها ی مربوطه قابل دریافت است.


موسوی درادامه گفت میزان پرداخت عیدی هر مستمری بگیر متناسب با ماه های دریافت مستمری در سال ۹۰ می باشد و برهمین اساس محاسبه و پرداخت می شود.

وی تعداد مستمری بگیران دراستان قم را بیش از ۲۶ هزار نفر اعلام کرد که با احتساب افراد تبعی ۵۷۶۰۰ نفر از خدمات تامین اجتماعی در حوزه مستمر ی بگیران بهره مند می شوند.

موسوی درادامه ذکرکرد این اداره کل بابت پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی استان به طور میانگین حدود ۹میلیارد تومان هزینه می کند.

موسوی افزود تمرکز این تعداد مستمری بگیر دریک شهر باعث شده این استان درحوزه تعهدات بلند مدت با شرایط خاصی روبرو شود.

وی از افزایش نسبت مستمری بگیران به بیمه شدگان به عنوان مقطع حساسی برای صندوق های بیمه ایی نام برد که تمهیدات و برنامه ریزی خاصی را به صورت ملی و سازمانی می طلبد.

وی درپایان مهم ترین اقدامات انجام شده درحوزه بانشستگان استان قم را راه انداز ی خانه مهر بازنشستگان تامین اجتماعی درمنطقه نیروگاه و با فضای مناسب جهت رفاه حال بازنشستگان اعم از سالن اجتماعات، سالن ورزشی، کلاس های آموزشی، کتابخانه، سایت کامپیوتر و ....، انجام بیمه تکمیلی بازنشستگان و امکان مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران از طریق پایگاه اینترنتی صندوق تامین اجتماعی ذکر کرد .

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.anmk49nee5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما