سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 43159
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حضرت آیت الله علوی گرگانی:

در خدمت رسانی به نیازمندان ، عزت آنان حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: باید طوری فعالیت کرد که خدمت و انفاق به مردم نیازمند در جامعه تبدیل به فرهنگ شود.
در خدمت رسانی به نیازمندان ، عزت آنان حفظ شود
به گزارش قم نیوز، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران، مسئولین و دبیر گزینش سازمان هلال احمر کشور  گفتند: خدای متعال بشر را به صورتی خلق کرده که دارای زندگی اجتماعی  باشد و همیشه سفارش کرده به صورت جمعی به فعالیت بپردازید.

معظم له با بیان اینکه خدای  متعال به هادیان خود هم سفارش  کرده در میان مردم باشند و جامعه را با رفتار و اعمال خود دعوت به دین کنند، بیان داشتند: خدا انسانهایی را که بتواند به مردم و جامعه خدمت کنند دوست دارد؛ خدمتگزاری اقسام زیادی دارد و یک بعُد آن خدمت با زبان و گفتار و مشاوره دادن است.

 ایشان ابراز داشتند: مهم کمک و خدمت رسانی است، حالا در این بعُد یکی توانایی مالی خوبی دارد می تواند گره ای از مشکلات مردم بردارد و دیگری توانایی مالی ندارد، ولی می تواند در موارد دیگر مانند کاری که  سازمان هلال احمر انجام می دهد، صورت دهد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: در روایات خدمت هر چه مخفیانه باشد ارزش آن بیشتر است، ولی این حرف بدان معنا نیست که انفاق در ظاهر ارزش نداشته باشد آن هم بسیار خوب است و باید هم باشد.

 معظم له افزودند: خدمت مخفیانه و انفاق به دیگران  باعث می شود عزت نیازمندان حفظ شود.

 ایشان گفتند: امیرالمؤمنین(ع) مجسمه خدمت رسانی و انفاق به مردم نیازمند بودند و آن قدر مخفیانه این عمال را انجام می دادند، خیلی ها بعد شهادت آن امام  بزرگوار فهمیدند که این خدمات از آن این امام رئوف بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb98ba.rhbfspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما