پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 43217
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پارک علم و فناوری استان قم خبر داد

ارتقای پارک علم و فناوری استان قم به سطح 2

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: این مجموعه از سطح سه به سطح دو ارتقا پیدا کرده است و این دستاورد نشان از عملکرد مطلوب فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
ارتقای پارک علم و فناوری استان قم به سطح 2
به گزارش قم نیوز، سید محمدحسین اخوان امشب طی نشست صمیمی با فناوران پارک علم و فناوری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد، با بیان اینکه دستگاههای اجرایی باید در راستای رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم با حضور فناوران و کارشناسان گسترش فعالیت‌های خود را در دستور کار قرار داده است تا بتواند خدمات مطلوب‌تر را به استان و کشور ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه استان قم به عنوان مرکز ترویج آموزه‌های دینی در نقاط مختلف دنیا شناخته شده است، اضافه کرد: پارک علم و فناوری این استان تلاش می‌کند تا خدمات خود را به خارج از مرزهای نظام اسلامی انتقال دهند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات گسترده قابل توجهی در این مجموعه انجام شده است، گفت: اکنون 73 شرکت زیر نظر پارک علم و فناوری استان قم هستند که نسبت به سال گذشته جمعیت آنها رشد 65 درصدی داشته است.

وی از گسترش فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان قم در عرصه‌های مختلف یاد کرد و افزود: این مجموعه از سطح سه به سطح دو ارتقا پیدا کرده است و این دستاورد نشان از عملکرد مطلوب فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان است و امیدواریم با تقویت ظرفیت‌های موجود آماده‌تر از گذشته فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف دنبال کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgux9t.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما