يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 4323
امام جمعه قم:

انقلاب اسلامی مایه عزت ملت ایران بوده است

قم نيوز : قم نيوز: امام جمعه قم گفت: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها برای ملت ما مایه عزت و برکت بوده است.
انقلاب اسلامی مایه عزت ملت ایران بوده است
به گزارش قم نيوز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، ضمن تبریک دهه مبارکه فجر، در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها برای ملت ما مایه عزت و برکت بوده است.

وی با اشاره به ضرورت وحدت در راستای پیشرفت و آبادانی کشور، تصریح کرد: همه نهادها و مسوولان سازمان‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند باید در راستای اهداف نظام گام بردارند.

امام جمعه قم با بیان اینکه یکی از اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی علاوه بر نگاه متعالی به اسلام، خدمت به مردم است، بیان داشت: سازمان محیط زیست یکی از سازمان‌هایی است که می‌تواند خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته باشد و در راستای رفاه و آسایش مردم فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه یکی از معضلاتی که امروز در شهرهای مرزی و برخی شهرهای کشور از آن رنج می‌برند محروم ماندن از هوای پاک است، خاطر نشان کرد: نه تنها مردم در این شهرها در برخی روزها از هوای پاک محروم هستند بلکه هوایی که در این شهرها در برخی از روزها وجود دارد بسیار آسیب زننده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مردم انتظار دارند تا محیط زیست گام های بلندی در این راستا بردارد، تصریح کرد: آگاهی مردم از اطلاعات و عملکرد شما محدود است و هر چه سطح آگاهی و شناخت مردم بیشتر باشد همکاری آنها با شما افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما هر چه اقدامات و منشا خدمات خود را از قرآن و روایات استخراج کنیم برای مردم گواراتر خواهد بود، یادآور شد: دین مبین اسلام غنی است و برای هر موضوعی بحثی را مطرح کرده است و ما می‌توانیم از این فرهنگ غنی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در هفته هوای پاک ارائه کرد.

انتهای‌ پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.x0o2yt0ssa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما