يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 43309
منبع : خبرگزاری مهر

نفرات برتر مسابقات ووشوی قهرمانی قم مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: نفرات برتر مسابقات ووشوی قهرمانی قم با انجام مسابقاتی در رده‌های سنی مختلف، مشخص شدند.
نفرات برتر مسابقات ووشوی قهرمانی قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات ووشوی قهرمانی استان قم در رده‌های سنی مختلف برگزار شد و برترین‌های این رقابت‌ها در بخش ساندا معرفی شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مسابقات که شنبه شب در سالن ووشوی مجموعه ورزشی جواد الائمه قم برگزار شد شرکت کنندگان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف با هم به رقابت پرداختند.

در این مسابقات و در رده سنی نونهالان سیدمحمدحسین حسینی، علیرضا یزدانی و امیر طوسی در اوزان مختلف به عنوان نخست رسیدند و در رده سنی نوجوانان اکبر برهانی، محمد مهیار ذاکری، مهدی اردلان، محمد امین شاهسون وعلیرضاعلوی ووشو کارانی بودند که با برتری بر سایر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافتند.

محمدرضا علوی، محمد صادقی‌زاده، محمد حسین ایرانی، عرفان کتابداری و امیرحسین عقیقی راغب عناوین قهرمانی اوزان مختلف رده سنی جوانان را تصاحب کردند و عناوین قهرمانی ووشو استان قم در رده سنی بزرگسالان در اوزان گوناگون به محمد رضا اسکندری، سید محمد حسین حسینی، عباس بابایی، رضا لک و مهدی تاجیک رسید.

هادی رشیدی، دبیر هیئت ووشوی استان قم در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته در ووشو یکی از اهداف ماست و تلاش ما بر این است با برگزاری مسابقات گوناگون درون استانی، انگیزه ورزشکاران را افزایش دهیم و این ورزشکاران را برای حضور در مسابقات کشوری آماده کنیم.

وی افزود: ووشوی قم در بخش ساندا در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بخش تالو نیز روند رو به رشدی داریم چنان که تالوکاران نونهال و نوجوان ما اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور عملکرد دلپذیری داشتند.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: ووشو یک رشته مدال آور به شمار می‌رود و باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت به طوری که نمایندگان ووشوی قم در مسابقات بین المللی چین که ۷۰ کشور جهان در آن حضور داشتند مدال گرفتند و ارزش این مدال‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci3pa5.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما