يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 43536
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

امدادرسانی به بیش از 900 زائر حسینی در نجف و کربلای معلی

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امروز همزمان با استقرار کامل نیروها و تجهیزات جمعیت هلال احمر استان قم در پنج موکب اربعین در نجف اشرف و کربلای معلی، بیش از 900 زائر حسینی از خدمات هلال احمر استفاده کردند.
امدادرسانی به بیش از 900 زائر حسینی در نجف و کربلای معلی
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهرامی  به تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پوشش امدادی و ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی پرداخت و اظهار کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم امسال مسؤولیت ارائه خدمات درمانی و امدادی به زائرین حسینی را در موکب‌های فعال قم، مستقر در کربلای معلی و نجف اشرف را عهده‌دار است.

وی ادامه داد: 132 پزشک، پرستار و امدادگر استان قم در موکب‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س)، شهدای منا، سید الشهدا، اهالی قم مقدسه و نجف اشرف در مسیر پیاده‌روی زائران حسینی و در کربلای معلی حضور دارند و به صورت شبانه‌روزی خدمات امدادی و درمانی مختلفی را به زائران حسینی ارائه می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: امروز تا این ساعت بالغ بر 900 زائر حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان قم بهره‌مند شدند که این ارائه خدمت همچنان ادامه دارد.

بهرامی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس در مرز‌های مهران و شلمچه برای پوشش امدادی مسیر پیاده‌روی مستقر هستند، بیان کرد: علاوه بر تیم‌های فوق، امدادگران جمعیت هلال احمر در استان قم نیز به صورت آماده باش قرار دارند و خدمات مورد نیاز زائران حسینی که از استان قم به طرف مرز‌های کشور عراق تردد می‌کنند را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaimny.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما