دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 43572
منبع : خبرگزاری فارس
در بازدید اعضای شورای شهر قم عنوان شد

پیشرفت 40 درصدی پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر از پیشرفت 40 درصدی این پروژه خبر داد.
پیشرفت 40 درصدی پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر
به گزارش قم نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر قم ظهر امروز با حضور در محل اجرای پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر در هسته مرکزی شهر، از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه و پیشرفت آن قرار گرفتند.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در این بازدید با اشاره به جزئیات این پروژه گفت: پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر نقش ویژه‌ای در ایجاد گشایش ترافیکی در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایفا خواهد کرد.

علیرضا قاری قرآن با بیان اینکه اجرای این پروژه بخش عمده تونل غدیر که در گذشته بلااستفاده بوده را وارد فاز تردد خواهد کرد، گفت: اوایل شهریورماه عملیات اجرایی پروژه آغاز شده و در حال حاضر بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی سعی داریم تا پایان سال پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم تصریح کرد: با افتتاح این پروژه و به دنبال بهره برداری از پروژه‌های تقاطع سه سطحه 15 خرداد و تقاطع مقداد زائرین به صورت مستقیم می‌توانند به هسته مرکزی شهر دسترسی داشته و وارد بلوار پیامبراعظم شوند.

مصطفی سعادت طلب رئیس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر قم نیز در این بازدید با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر بیان کرد: در گذشته و در زمان اجرای تونل غدیر اعضای شورای شهر بارها اعتراضاتی به مدیران شهرداری داشتند که حتماً باید رمپ و لوپ همراه با پروژه اجرایی شود اما این کار صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: مدیران وقت شهرداری بدون هیچ توجیهی تونل غدیر را تا محدوده میدان معلم ادامه دادند و بحث رمپ و لوپ که اهمیت ویژه‌ای داشته و موجب تسهیل تردد به سمت بلوار پیامبراعظم می‌شود را از اولویت خارج کردند.

پروژه رمپ و لوپ غدیر با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال توسط شرکت توان راه ارجان از 10 شهریورماه آغاز شده اقدامات سازه‌ای مرتبط با آن تا بهمن ماه اتمام خواهد یافت.

پیش بینی می‌شود پروژه به صورت کامل قبل از پایان سال در اختیار مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaumny.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما