شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 43750
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

پیشرفت 50 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی پردیسان

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره در حال احداث یک مجتمع فرهنگی در منطقه پردیسان بوده که پیشرفت عمرانی آن 50 درصد است.
پیشرفت 50 درصدی پروژه مجتمع فرهنگی پردیسان
به گزارش قم نیوز، وحید فرجی  با اشاره به احداثمجتمع فرهنگی در منطقه پردیسان اظهار کرد: اداره ارشاد در حال احداث یک مجتمع فرهنگی در منطقه پردیسان است که پیشرفت عمرانی این پروژه 50 درصد است، اعتبارات مورد نیاز این پروژه در حال تامین شدن است تا کار احداث مجتمع به پایان برسد و وقفه‌ای در احداث این مجتمع به وجود نیامده است.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی که در منطقه پردیسان در حال احداث است، پس از بهره‌برداری مجتمع خوبی برای آن منطقه خواهد بود، چندین نهاد و ارگان دیگر هم در حال احداث مجتمع‌های فرهنگی در منطقه پردیسان هستند، اما این منطقه نیاز به یک کار جمعی در همه حوزه‌ها از جمله عمرانی، فرهنگی و انتظامی دارد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود:  گروهی باید به صورت همه جانبه در خصوص مسائل منطقه پردیسان کار کنند، این منطقه گسترده است و منطقه پردیسان باز هم در حال گسترش است. باید به هر اندازه که جمعیت این منطقه افزایش پیدا می‌کند، امکانات پردیسان هم در زمینه‌های مختلف بیشتر شود و تحقق این مسئله نیاز به یک کار تیمی دارد.

فرجی با اشاره زیرساخت‌های فرهنگی منطقه پردیسان اظهار کرد: این منطقه، یک منطقه بزرگ است و کارهایی در زمینه ایجاد زیرساخت فرهنگی در منطقه پردیسان در حال صورت گرفتن است، باید هماهنگی‌های لازم بین نهادهای مختلف صورت بگیرد تا زیرساخت‌های پردیسان در حوزه‌های فرهنگی، انتظامی، عمرانی و فضای سبز ارتقاء پیدا کند.

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی که اداره ارشاد در حال ساخت آن در منطقه پردیسان است، امکاناتی همچون نگارخانه و سالن نمایش دارد. هزینه احداث مجتمع از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم تامین شده است و فضای لازم برای توسعه این مجتمع هم وجود دارد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم یک مجتمع فرهنگی در منطقه پردیسان احداث کرده که این مجتمع در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در ورودی منطقه پردیسان یک بازار شهر در حال احداث است که در آنجا سه سالن سینما پیش بینی شده و کار احداث این بازار شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciuya5.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما