يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 43793
منبع : خبرگزاری مهر

تولید ۱۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی در موکب حضرت معصومه(س) و کربلا

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تولید و پخش رادیو معارف از تولید بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی در ایام اربعین حسینی(ع) در موکب حضرت معصومه(س) و کربلا معلی خبر داد.
تولید ۱۵۰۰ دقیقه برنامه رادیویی در موکب حضرت معصومه(س) و کربلا
به گزارش قم نیوز، مسعود کاویانی صبح یکشنبه در محل پخش و تولید برنامه‌های رادیو معارف در عمود ۱۰۸۰ در محل استقرار موکب حضرت فاطمه معصومه(س) با ارائه گزارشی از فعالیت‌های رادیو معارف، گفت: در مجموع دو گروه برای پوشش برنامه پیاده روی اربعین حسینی(ع) به عراق اعزام شدند.

وی ادامه داد: گروه اول از ۲۰ آبان به عراق عازم و در محل موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) مستقر شدند که امیدواریم توانسته باشیم حال و هوای این روزها و شب‌های ایام اربعین را به مخاطبان انتقال داده باشیم.

مدیر تولید و پخش رادیو معارف افزود: ۸۰ مورد گزارش، مصاحبه و گزارش مستند برای رادیو اربعین و رادیو سراسری معارف با موضوع پیاده روی اربعین حسینی(ع) تهیه، تولید و ارسال شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار امسال ویژه برنامه «در مسیر بهشت» در دو ساعت صبح و عصر در محل موکب حضرت معصومه(س) تهیه شد تا بتوانیم این حرکت عظیم زائران و شور و حماسه اربعین حسینی(ع) را منعکس کنیم.

کاویانی بیان داشت: از ۲۵ آبان‌ماه تیم گزارشی در کربلا معلی مستقر شد که برای همه شبکه‌ها برنامه‌های مختلفی تولید کردند.

مدیر تولید و پخش رادیو معارف ابراز داشت: بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه در ایام اربعین حسینی(ع) در کربلا معلی تولید شد و این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف برای رادیو سراسری معارف و سایر رادیوهای سراسری ارسال شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfmedj.w6dm1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما