دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 43813
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام ذوالنور مطرح کرد

رصد و بررسی دقیق مسائل مختلف استان قم

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به صورت پیوسته در حال رصد و تعقیب مسائل متعدد استان قم است، گفت: جلسات مختلفی در وزارتخانه‌ها و تذکراتی هم به وزرا درباره مسائل استان داشته‌ام.
رصد و بررسی دقیق مسائل مختلف استان قم
به گزارش قم نیوز، مجتبی ذوالنور با اشاره به جلسات مداوم هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگرچه بنده در این چند ماه مدام درگیر کمیته هسته‌ای مجلس در خصوص برجام بوده‌ام، ولی تاکنون از مسائل استان قم غفلتی نداشته‌ام.

وی با بیان اینکه به صورت پیوسته در حال رصد و تعقیب مسائل متعدد استان قم است، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در وزارتخانه‌ها و تذکراتی هم به وزرا درباره مسائل استان قم داشته و همواره سعی کردم نگذارم اقدامات موازی و جلسات مانع پیگیری امور استانی شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تاکنون به سه بخش قمرود، دستجرد و خلجستان سرکشی داشته است، تصریح کرد: دیدار با مسؤولان و شرکت در جلسات استانی جز برنامه‌های بنده است ولی حجم کاری و جلسات مربوط به کمیته هسته‌ای مجلس به حدی بوده که زیاد فرصت حضور در برخی از جلسات را نداشته‌ام.

وی دیدارهای مردمی را از جمله فعالیت‌های خود در استان قم دانست و تصریح کرد: تاکنون کسی به درب دفتر بنده مراجعه نکرده که پشت درب بماند و بنده روزهای شنبه به صورت منظم در صورتی که استثنایی پیش نیاید از ساعت 14 الی 16 پذیرای مردم قم هستم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcipva5.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما