دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : 4382
لاریجانی:

آبادانی و توسعه مساله مهم كشور است

قم نيوز : قم نیوز: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح طرح های مختلف در بخش های گوناگون این پیام را دارد كه آبادانی و توسعه یكی از مسایل مهم كشور است كه تمام نیروها باید آن را دنبال كنند.
آبادانی و توسعه مساله مهم كشور است
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی روز دوشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از سه طرح عمرانی گمرگ قم تصریح كرد: اگر اقتصادی مطلوب و كشوری غنی نداشته باشیم حتی اگر از نظر سیاسی و فرهنگی الهام بخش باشیم امكان متحقق كردن آرمان های انقلاب را نداریم.

وی تاكید كرد: پیش بینی و برنامه ریزی برای تبدیل شدن ایران به قدرت اول منطقه در ۲۰سال آینده در قالب سند چشم انداز، امری هوشمندانه بود كه به هیچوجه جنبه آرمانی ندارد و ایران باید در این جایگاه قرار بگیرد.

لاریجانی با انتقاد از طرح مطالب غیرمهم، بی اهمیت و حاشیه ای در كشور افزود: این مسایل به نفع كشور نبوده و باعث زمین گیر شدن می شود و بجای آن باید وحدت داخلی را تقویت و بستر توسعه و رشد كشور را فراهم كنیم.

وی با بیان اینكه كشور ایران در همه دوران پس از انقلاب با بحران سازی دشمنان مواجه بوده است بر ضرورت حفظ رابطه مطلوب و صمیمانه حاكمیت و مردم تاكید كرد و آن را موجب قدرت و اقتدار كشور دانست.

لاریجانی افزود: این رابطه صمیمانه صیانت بخش بوده و افزایش مشاركت حضور مردم در صحنه های مختلف به نفع امنیت ملی بوده و دشمنان را از دست اندازی و طمع به كشور ناامید می كند.

وی بر اهمیت اقتصاد قوی، پویا و جذاب تاكید كرد و ادامه داد: هر چقدر كشور از نظر اقتصادی بالنده و پیشرفته باشد بدخواهی دشمنان كم اثرتر خواهد شد.

لاریجانی، برخورداری از نیروی انسانی مطلوب، حوزه های علمیه و روحانیت، نزدیكی به شهرهای بزرگ از جمله تهران و فراهم بودن بستر مناسب را از ظرفیت های قم عنوان كرد و بر ادامه آبادانی این استان تاكید كرد.

سه طرح عمرانی اداره كل گمرگ استان قم روز دوشنبه همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور لاریجانی، رییس مجلس، معمارنژاد رییس كل گمرگ ایران، حجج اسلام موسی پور، استاندار و آشتیانی نماینده قم در مجلس مورد بهره برداری قرار گرفت و یك طرح نیز كلنگ زنی شد.

بهره برداری از سیستم مكانیزه اظهار از راه دور،سالن نگهداری ۲ هزار و سیصد متری، درب گمرگ ـ راه آهن طرح های افتتاح شده و محوطه تخلیه كانتینری شش هزار متری طرح كلنگ زنی شده امروز بود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.va5ct1aprbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما