سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 43831
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان منهای 52، 57 و 63 کیلوگرم صورت می‌گیرد

4 جودوکار قم به دنبال کسب مدال‌ از پیکارهای بانوان ایران

قم نيوز : قم نیوز: چهار جودوکار در ترکیب تیم بانوان هیأت‌ جودو و کوراش استان قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات قهرمانی کشور به مصاف حریفان می‌روند.
4 جودوکار قم به دنبال کسب مدال‌ از پیکارهای بانوان ایران
به گزارش قم نیوز، اعزام بانوان جودوکار قم به پیکارهای سال 1395 قهرمانی کشور در حالی انجام می‌شود که این رقابت‌ها در اوزان منهای 48، 52، 57، 63، 70، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم با حضور چهره‌های شاخص از استان‌های مختلف به انجام می‌رسد.

چهار جودوکار نیز برای عضویت در تیم اعزامی بانوان هیأت‌ جودو و کوراش استان قم به مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور برگزیده شده‌اند و تا زمان حضور در این رقبت‌ها، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این نفرات زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است.

این در حالی است که با مشخص شدن کادر فنی و نفرات تیم بانوان هیأت‌ جودو و کوراش قم، نجمه کیانی به عنوان سرمربی، تمرینات این تیم را تا زمان اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم زیر نظر دارد و سیما شاهزاده نایب‌رئیس هیأت‌ قم نیز این تیم را همراهی می‌کند.

این در شرایطی است که امسال بیست و پنجمین دوره مسابقات جودو قهرمانی بانوان ایران توسط فدراسیون جودو و کوراش ایران برنامه‌ریزی شده است و این پیکارها در روزهای یازدهم تا سیزدهم آذر ماه با حضور نمایندگان استان‌های سراسر کشور به انجام خواهد رسید.

اعزام نمایندگان هیأت‌ جودو و کوراش استان قم در اوزان منهای 52، 57 و 63 کیلوگرم این مسابقات در حالی صورت می‌گیرد که فدراسیون میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت‌ جودو و کوراش استان سمنان سپرده و بانوان شرکت کننده در این پیکارها با حجاب رسمی مورد تایید فدراسیون جودو و کوراش به میدان می‌روند.

همچنین با توجه به شرایط اعلام شده از سوی فدراسیون جودو و کوراش تنها متولدین دهم دی‌ماه سال 1377 به بالا اجازه حضور در این دوره از رقابت‌ها را دارند و تیم‌های اعزامی از هر استان می‌تواند در هر وزن دو نماینده معرفی کند به شرط اینکه تعداد ورزشکاران از هفت نفر بیشتر نباشد.

همچنین هر تیم و اعضای آن باید مدارکی شامل معرفی نامه صادره از اداره کل ورزش و جوانان استان، اصل شناسنامه و کارت ملی، کارت بیمه ورزشی سال 1395، یک قطعه عکس، تکمیل و ارائه فرم خلاصه وضعیت نفرات شرکت کننده و رضایت‌نامه همسر برای افراد متاهل را به هنگام حضور در این رقابت‌ها ارائه کند.

در ترکیب تیم بانوان هیأت‌ جودو و کوراش استان قم فاطمه خانه‌زرین در وزن منهای 52 کیلوگرم به میدان می‌رود، طاهره خانه‌زرین در وزن منهای 57 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌رود و معصومه جمشید‌زاده نیز دیگر نماینده قم در وزن منهای 57 کیلوگرم است و فاطمه‌سادات مرتضوی در وزن منهای 63 کیلوگرم بخت خود را برای دست‌یابی به یکی از مدال‌های طلا، نقره و برنز می‌آزماید.

سرشناس‌ترین عضو تیم بانوان هیأت‌ جودو و کوراش قم در این رقابت‌ها طاهره خانه‌زرین است که امسال مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور در اردیبهشت ماه توانست در وزن 57 کیلوگرم رده سنی نوجوانان با شکست حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یابد و حتی به تیم ملی نیز راه یافت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcizva5.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما