جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 43941
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توزيع بيش از ۳۰ هزار تن آسفالت در منطقه ۷

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از توزيع بيش از ۳۰ هزار تن آسفالت در ۶ ماهه نخست سال در سطح اين منطقه خبر داد.
توزيع بيش از ۳۰ هزار تن آسفالت در منطقه ۷
به گزارش قم نیوز،  عليرضا اقباليان با اشاره به اجراي طرح نهضت آسفالت در سطح شهر قم با دستور و حمايت ويژه شهردار قم اظهار كرد: با توجه به اينكه طي سال هاي اخير مشكلات زيادي در روسازي و روكش آسفالت هاي شهر ايجاد شده بود اين پروژه در دستور كار مناطق شهرداري قرار گرفت.

وي با تاكيد بر اينكه منطقه هفت به عنوان هسته مركزي شهر مشكلات زيادي در بخش آسفالت داشته است، افزود: با مشاركت مجموعه شهرداري مركز توانستيم در ۶ ماهه نخست سال بيشتري ميزان توزيع آسفالت در سطح مناطق شهري را داشته و وضعيت خوبي از نظر روكش آسفالت معابر رقم بزنيم.

شهردار منطقه هفت قم از توزيع بيش از ۳۰ هزار تن آسفالت معابر و شوارع اين منطقه خبر داد و افزود: اين آسفالت ها شامل آسفالت بيندر، توپكا و خدماتي بوده كه بيشترين ميزان را آسفالت توپكا به خود اختصاص داده است.

وي با تاكيد بر اينكه پروژه نهضت آسفالت در منطقه هفت ادامه خواهد داشت گفت: در حال حاضر شاهد وضعيت بسيار مطلوبي در معابر و شوارع منطقه هستيم و اميد داريم بهبود اين وضعيت را تا پايان سال تحقق ببخشيم.

اقباليان تصريح كرد: ميزان آسفالت توزيع شده در ۶ ماه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كه قريب به ۶ هزار تن بوده، افزايش بيش از چهار برابري داشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdca6ony.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما