کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار بیان کرد:

قم بستری مناسب برای حمایت از فعالیت های فرهنگی

خبرگزاری ايرنا , 18 بهمن 1390 ساعت 15:03

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قم بستری مناسب برای پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی دارد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح كانون فرهنگی قرآن و عترت بهزیستی قم اظهار داشت: به همین خاطر بسیاری از سازمان ها فعالیت های فرهنگی خود را در حوزه قم برنامه ریزی می كنند.

وی استان قم را به لحاظ بهره مندی از صاحبنظران و اندیشمندان حوزوی دارای ظرفیت های نامحدود دانست، و یادآور شد: سازمان هایی كه توانستند با حوزه علمیه قم در ارتباط باشند نتایج و تجربیات خوبی را به دست آورده اند.

وی افزود: این سنت حسنه بین سازمان ها و نهادهای مختلف وجود دارد و آن ها در زمینه آموزش قرآن، ترجمه و تفسیر و همچنین تطبیق دادن فعالیت های فرهنگی با موضوعات دینی از ظرفیت های این استان استفاده می كنند.

وی با بر شمردن ظرفیت های قم اظهار داشت: این استان شامل موسسات فرهنگی و ده ها موسسه مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی با نیروی انسانی فراوان است كه می تواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی سازمان های مختلف باشد.

معاون استاندار قم اظهار داشت: كانون قرآن و عترت شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی كه در تمام مراكز استان های كشور تشكیل شده در استان قم به لحاظ برخورداری از این امكانات و ظرفیت ها به مراتب بهتر می توانند در جهت ارتقا فرهنگی جامعه هدف خود یعنی معلولان و محرومان جامعه گام بر دارد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 4419

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4419/قم-بستری-مناسب-حمایت-فعالیت-های-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir