سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 4419
معاون سیاسی استاندار بیان کرد:

قم بستری مناسب برای حمایت از فعالیت های فرهنگی

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: قم بستری مناسب برای پشتیبانی از فعالیت های فرهنگی دارد.
قم بستری مناسب برای حمایت از فعالیت های فرهنگی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح كانون فرهنگی قرآن و عترت بهزیستی قم اظهار داشت: به همین خاطر بسیاری از سازمان ها فعالیت های فرهنگی خود را در حوزه قم برنامه ریزی می كنند.

وی استان قم را به لحاظ بهره مندی از صاحبنظران و اندیشمندان حوزوی دارای ظرفیت های نامحدود دانست، و یادآور شد: سازمان هایی كه توانستند با حوزه علمیه قم در ارتباط باشند نتایج و تجربیات خوبی را به دست آورده اند.

وی افزود: این سنت حسنه بین سازمان ها و نهادهای مختلف وجود دارد و آن ها در زمینه آموزش قرآن، ترجمه و تفسیر و همچنین تطبیق دادن فعالیت های فرهنگی با موضوعات دینی از ظرفیت های این استان استفاده می كنند.

وی با بر شمردن ظرفیت های قم اظهار داشت: این استان شامل موسسات فرهنگی و ده ها موسسه مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی با نیروی انسانی فراوان است كه می تواند پاسخگوی نیازهای فرهنگی سازمان های مختلف باشد.

معاون استاندار قم اظهار داشت: كانون قرآن و عترت شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی كه در تمام مراكز استان های كشور تشكیل شده در استان قم به لحاظ برخورداری از این امكانات و ظرفیت ها به مراتب بهتر می توانند در جهت ارتقا فرهنگی جامعه هدف خود یعنی معلولان و محرومان جامعه گام بر دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.vexfuqexhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما