چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : 2904
معاون سیاسی استاندار قم:

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان یك تكلیف الهی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان یك تكلیف الهی بر گردن تك تك ماست.
گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان یك تكلیف الهی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری در جلسه هماهنگی استانی ستاد یادواره روحانی شهید میثمی افزود: شهیدان با قدرت انتخاب گری بالا توانستند راه كمال را طی كنند و این انتخاب مسیر شهادت یكی از الطاف الهی برای آنها بوده است.

وی با بیان اینكه شهیدان به انتخاب حقیقی و واقعی رسیدند، ادامه داد: برای ترویج اینگونه انتخابها باید تلاش شود و این روحیه بسیار مناسبی است كه توجه به آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

انصاری با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهید میثمی در قم، گفت: انتظار می رود این جلسه با توجه به اینكه در خانه روحانیت برگزار می شود، در شان و تراز والای نهاد روحانیت باشد.

وی افزود: این یادواره ۱۵ دی ماه در مدرسه فیضیه شهر مقدس قم برگزار می شود كه آیت الله محمدتقی مصباح یزدی و سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران در این مراسم به سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون سیاسی استاندار قم بیان كرد: شهید میثمی برای اهل جهاد نیروی شناخته شده ای است و از سه حیث از ایشان تجلیل می شود.

وی ادامه داد: در حیث اول موضوع وطنی ایشان است كه استان اصفهان این كار را بر عهده گرفته، از حیث ملی كه بر عهده تهران است و همچنین برگزاری مراسم در حیث معنوی و روحانی بودن ایشان نیز بر عهده قم است.

امسال بر اساس ابلاغیه ستاد كل نیروهای مسلح، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی، نماینده حضرت امام خمینی (ره) در قرارگاه خاتم‌الانبیا در زمان جنگ تحمیلی بعنوان شهید شاخص معرفی شد و قرار است در سه شهر قم، اصفهان و تهران یادواره‌هایی به نام وی برگزار شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.z9xrak9ytpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما