جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 44358
منبع : خبرگزاری فارس

انعکاس پیام همایش «عهد جانان» توسط 600 طلبه خارجی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگی جامعةالمصطفی‌العالمیه گفت: 600 نفر از طلاب جامعةالمصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عج) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.
انعکاس پیام همایش «عهد جانان» توسط 600 طلبه خارجی
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حسین مرادی دیشب در همایش «عهد جانان» که با حضور بیش از 2 هزار طلبه و دانشجو در شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه عطش مهدویت‌پژوهی در ملل مختلف به خوبی قابل مشاهده است، اظهار کرد: جامعة‌ المصطفی‌ العالمیه در 132 ملیت 45 هزار فارغ‌التحصیل دارد و 30 هزار نفر از 120 ملیت مختلف در 80 کشور برای معرفت‌جویی و کسب تعالیم الهی تلاش می‌کنند.

وی از ارتباط جامعة‌المصطفی‌ العالمیه با 220 تشکل و انجمن فرهنگی یاد کرد و افزود: 600 نفر از طلاب جامعة‌المصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عج) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی‌ العالمیه با تاکید بر اینکه رسانه‌های اسلامی به محتوای غنی تولید شده توسط طلاب نیازمند است، مطرح کرد: روحانیون باید پیام اسلام را به نقاط مختلف جهان انتقال دهند تا تحقق تمدن نوین اسلامی رقم زده شود.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان مسجد مقدس جمکران نسبت به برگزاری همایش عهد جانان خاطرنشان کرد: 12 نفر از طلاب به عنوان نماینده کشورهای مختلف در این همایش بیعت‌نامه با امام زمان(عج) را قرائت می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdjs0o.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما