کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

باقری زادگان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از نشانه های بصیرت است

خبرگزاری مهر , 19 بهمن 1390 ساعت 13:21

قم نيوز: رييس اداره آموزش و پرورش منطقه کهک حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس را یکی از نشانه های بصیرت دانست.


به گزارش قم نيوز، محمدرضا باقری زادگان کهک درهمایش "انقلاب" که صبح چهارشنبه با حضور مسوولین ادارات و نهاد‌ها، بسیجیان و دانش آموزان بخش کهک در تالار امام علی بخشداری کهک برگزار شد یکی از وظایف عمده و اساسی مسوولین بخش کهک را حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب ما ریشه در قیام امام حسین در روز عاشورا دارد، همه ما نگهبانیم و وظیفه داریم که از این انقلاب محافظت کنیم.

ريیس اداره آموزش و پرورش اظهار داشت: صاحبان و سرمایه گذاران انقلاب اسلامی شهدا هستند و یکی از افتخارات ما است که در منطقه‌ای خدمت می‌کنیم که ۴۶۳ شهید و بیش از ۲۰۰ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه ما در حیطه آزمایش هستیم و ۲ آزمایش بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، افزود: حضور حداکثری ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یک وظیفه شرعی است.

باقری زادگان در ادامه عنوان کرد: ما در زمانی هستیم که بیش از گذشته به بصیرت احتیاج داریم. بصیرت یک شرکت اجتماعی و جمعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است.

ريیس اداره آموزش و پرورش دشمن‌شناسی، تبعیت از ولایت فقیه و تذهیب نفس را از جمله عواملی برشمرد که در رسیدن به بصیرت موثر است.

وی در پایان این همایش به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: با نسلی سر وکار داریم که انقلاب را ندیده و تجربه نکرده‌اند بایستی تلاش کنیم تا دوران انقلاب را برای نسل جوان تداعی و آن‌ها را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پيام/۱۰۹


کد مطلب: 4454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4454/شرکت-راهپیمایی-22-بهمن-یکی-نشانه-های-بصیرت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir