چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 4454
باقری زادگان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از نشانه های بصیرت است

قم نيوز : قم نيوز: رييس اداره آموزش و پرورش منطقه کهک حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس را یکی از نشانه های بصیرت دانست.
شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از نشانه های بصیرت است
به گزارش قم نيوز، محمدرضا باقری زادگان کهک درهمایش "انقلاب" که صبح چهارشنبه با حضور مسوولین ادارات و نهاد‌ها، بسیجیان و دانش آموزان بخش کهک در تالار امام علی بخشداری کهک برگزار شد یکی از وظایف عمده و اساسی مسوولین بخش کهک را حفظ دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب ما ریشه در قیام امام حسین در روز عاشورا دارد، همه ما نگهبانیم و وظیفه داریم که از این انقلاب محافظت کنیم.

ريیس اداره آموزش و پرورش اظهار داشت: صاحبان و سرمایه گذاران انقلاب اسلامی شهدا هستند و یکی از افتخارات ما است که در منطقه‌ای خدمت می‌کنیم که ۴۶۳ شهید و بیش از ۲۰۰ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه ما در حیطه آزمایش هستیم و ۲ آزمایش بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، افزود: حضور حداکثری ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یک وظیفه شرعی است.

باقری زادگان در ادامه عنوان کرد: ما در زمانی هستیم که بیش از گذشته به بصیرت احتیاج داریم. بصیرت یک شرکت اجتماعی و جمعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است.

ريیس اداره آموزش و پرورش دشمن‌شناسی، تبعیت از ولایت فقیه و تذهیب نفس را از جمله عواملی برشمرد که در رسیدن به بصیرت موثر است.

وی در پایان این همایش به تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: با نسلی سر وکار داریم که انقلاب را ندیده و تجربه نکرده‌اند بایستی تلاش کنیم تا دوران انقلاب را برای نسل جوان تداعی و آن‌ها را با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.wa5ct1a55bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما