چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 44809
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
امام جمعه قم:

زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها عمل به آیه مودت است

قم نيوز : قم نیوز: حضرت معصومه سلام الله علیها، هم مهاجره الی الله بودند و هم مجاهده فی سبیل الله و زیارت ایشان معادل بهشت می باشد و این فرصت خوبی است برای کسانیکه می خواهند با اهل بیت(ع) مانوس شوند و به آیه مودت عمل نمایند.
زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها عمل به آیه مودت است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی سعیدی به مناسبت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم گفت: ورود حضرت معصومه سلام الله علیها ازآغاز باعث خیر و برکت بود و این برکت نه تنها برای شهر قم بلکه گستره آن تمام ایران و جهان اسلام را فرا گرفت.

تولیت آستان مقدس افزود: آن روزی که حضرت معصومه سلام الله علیها در طی نامه ای که از طرف امام رضا علیه السلام به دستشان رسید و بار سفر را بستند و حرکت کردند، در واقع به نیت خراسان سفر را شروع کردند اما تقدیر الهی این چنین بود که این سفر در قم به اتمام برسد و در واقع حضرت در قم به عنوان مهمان مستقر شدند اما به زودی تبدیل به میزبان شده و همه از برکات وجود ایشان بهره مند شدند.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: شهر مقدس قم به برکت وجود ایشان تبدیل به مرکز نشر معارف و علوم دینی شده و حوزه علمیه قم نیز در جوار ایشان تاسیس و هم اکنون بیش از ۱۰۰ کشور جهان به برکت حضرت معصومه سلام الله علیها دراین شهر تحصیل و از علوم و معارف اهل بیت(ع) استفاده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  سعیدی اظهار داشت: یکی از همین شاگردان مکتب اهل بیت(ع)، جناب شیخ زکراکی است که ایشان مدتی در حوزه علیمه قم تحصیل کرده و به نیجریه برگشتند و توانستند نرزدیک به ۲۰ میلیون نفر را با مکتب اهل بیت(ع) آشنا و مانوس کنند و امیدواریم که خداوند ایشان را از دست حکومت جبار نیجریه آزاد نماید.

وی افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها، هم مهاجره الی الله بودند و هم مجاهده فی سبیل الله و زیارت ایشان معادل بهشت می باشد و این فرصت خوبی است برای کسانیکه می خواهند با اهل بیت(ع) مانوس شوند و به آیه مودت عمل نمایند.

امام جمعه قم تاکید کرد: کسانیکه که می خواهند مودت را همه جانبه ثابت کنند هم می توانند از اموال پاکشان وقف حضرت معصومه سلام الله علیها، کنند و هم فرزندانشان را برای تحصیل به حوزه علمیه قم اعزام کنند تا از منشورات و معارف حوزه علمیه استفاده نمایند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceov8e.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما