يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 44946
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت شرکت متقاضیان طلاق در کلاس‌های آموزشی

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قم گفت: باید متقاضیان طلاق توافقی به همراه خانواده‌هایشان در کلاس‌های آموزشی این اداره شرکت کنند.
ضرورت شرکت متقاضیان طلاق در کلاس‌های آموزشی
به گزارش قم نیوز، مریم علی شیری در جلسه حجاب و عفاف استان که ظهر امروز در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به مخاطبان در برنامه‌های عفاف و حجاب اظهار کرد: مخاطبان خودمان را هنوز نشناختیم و جذابیت را در برنامه‌ها فراموش کردیم و تنها برگزاری جلسات آموزشی کافی نیست.

وی ادامه داد: همکاری صدا و سیما با دستگاه‌های اجرایی برای پخش برنامه‌ها کافی نیست و صدا و سیما برای پخش برنامه‌ها پول می‌خواهد، با توجه به کمبود اعتبارات نمی‌توانیم که در زمینه پخش برنامه‌ها از سوی صدا و سیما هزینه سنگینی پرداخت کنیم.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قم افزود: اعتباراتی در خصوص بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی به این اداره اختصاص داده شده است، بر این اساس هر خانواده که در معرض این آسیب‌ها قرار دارد، می‌تواند به اداره بهزیستی مراجعه کند.

علی شیری با اشاره به ضرورت تکریم سالمندان در استان قم اظهار کرد: این موضوع اهمیت زیادی دارد و اداره بهزیستی به خانواده‌ها کمک می‌کند تا سالمندان به جای آسایشگاه در منازل فرزندانشان نگهداری شوند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اداره بهزیستی گسترش مهارت گفتگو در استان قم است، خانواده‌ها تنها 20 دقیقه در طول روز با یکدیگر گفتگو دارند و آموزش مهارت گفتگو از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان قم افزود: همچنین برنامه‌هایی را برای پیشگیری از اعتیاد و آموزش مهارت‌های دهگانه در دوران مهد برای کودکان شروع کردیم، باید برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شامل کارمندان دستگاه‌های اجرایی هم شود.

علی شیری با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی اظهار کرد: باید از این فضا به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و در خصوص فرصت‌های فضای مجازی آموزش بدهیم، نه اینکه تنها در خصوص آسیب‌های این فضا صحبت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دبیرخانه کاهش طلاق استان قم در اداره بهزیستی این استان قرار دارد، پیش از این داوطلبان طلاق توافقی تنها به مشاوره ارجاع داده می شدند، اما اکنون این افراد باید به همراه خانواده هایشان در کلاس های آموزشی شرکت کنند و شرکت در این کلاس‌ها موجب انصراف بخشی از این افراد از طلاق شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3y9t.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما