سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 44996
منبع : خبرگزاری فارس

ضرورت ایجاد شبکه اجتماعی ویژه دانش‌آموزان استان قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای آموزش و پرورش استان قم گفت: پیشنهاد می‌کنم که یک شبکه اجتماعی ویژه دانش‌آموزان و معلمان ایجاد شود.
ضرورت ایجاد شبکه اجتماعی ویژه دانش‌آموزان استان قم
به گزارش قم نیوز، احمد استاد جعفری با اشاره به اطمینان مردم به معلمان اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده اگر مردم بخواهند به فردی مراجعه کنند، در ابتدا به معلمان و اساتید دانشگاه مراجعه خواهند کرد.

وی ادامه داد: اطمینان مردم به معلمان یک سرمایه اجتماعی است و کشوری اگر بخواهد توسعه پیدا کند، باید به مدارس توجه کند، توسعه کشور جز از طریق توجه به آموزش و پرورش ممکن نیست.

عضو شورای آموزش و پرورش استان قم افزود: پیشنهاد می‌کنم که یک شبکه اجتماعی ویژه دانش‌آموزان و معلمان در استان ایجاد شود، همانطوری که حوزه علمیه خواهران نیز شبکه اجتماعی کوثر را ایجاد کرد و این شبکه موفق بوده است.

استاد جعفری با اشاره به‌به ضرورت ایجاد شبکه اجتماعی آموزش و پرورش اظهار کرد: در این راستا می‌توانیم تعاملاتی را با حوزه خواهران داشته باشیم و با یک هزینه کم، شبکه اجتماعی را برای دانش آموزان و معلمان استان قم ایجاد کنیم و ایجاد این شبکه می‌توانند برای استان مفید باشد.

وی ادامه داد: نباید در مدارس از وقت کلاس‌های دیگر برای برگزاری کلاس‌های سواد رسانه ای و برنامه‌های آشنایی دانش‌آموزان با فضای مجازی استفاده کنیم، این کار مفید نخواهد بود.

عضو شورای آموزش و پرورش استان قم در پایان خاطرنشان کرد: جلسات آشنایی دانش‌آموزان با فضای مجازی می‌تواند در بستر خود این فضا برگزار شود، همچنین باید به بحث بازی‌های رایانه‌ای هم توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb09ba.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما