پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 4502
در نخستین نمایشگاه کتاب استان قم صورت گرفت؛

عرضه 33 عنوان کتاب بریل برای کودکان

قم نيوز : قم نيوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم اقدام به عرضه 33 عنوان کتاب بریل با داستان‌های کودکانه برای کودکان و نوجوانان کرده است.
عرضه 33 عنوان کتاب بریل برای کودکان
به گزارش قم نيوز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب عرضه کرده است.

از این تعداد ۱۵۰ عنوان کتاب در سال ۹۰ منتشر شده و مجموعه‌های چند جلدی مربوط به کودکان و نوجوانان از جمله این کتاب‌ها است.

۲۶ عنوان از مجموعه رمان برای نوجوانان از جمله این مجموعه‌های چند جلدی است که در سال ۹۰ به چاپ رسیده است.

کتاب مقتل برای نوجوانان به نام تشنه‌لبان از دیگر کتب ارائه شده در این غرفه است که وقایع عاشورا را به زبان ساده روایت کرده است.

این کتاب که به قلم حمید گروگان روایت شده، با تصویرگری هاجر سلیمی نمین همراه با تصاویری زیبا در ۳۰۰ صفحه منتشر شده است.

مجموعه گام‌های نخستین، مجموعه‌ای سه جلدی برای گروه سنی الف است که بر اساس نوشته‌های ثمین باغچه‌بان اشیای مختلف را از طریق نقاشی و رنگ‌آمیزی به کودک آموزش می‌دهد.

"ریاضی برای کودکان آسان می‌شود" عنوان کتابی نوشته گرگ تانگ و با ترجمه مجید عقیق است که با استفاده از شعر مفاهیم ریاضی را آموزش می‌دهد.

همچنین در این غرفه ۳۳ عنوان کتاب بریل برای کودکان و نوجوانان نابینا و کم‌بینا با قیمت مناسب و مفاهیم جذاب در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

گزیده شعرهای سعدی، بهار در بادیه، زیر گنبد کبود و مترسک ده غریب از جمله عناوین این مجموعه هستند.

در این غرفه همچنین کتاب‌های شعر کودک و نوجوان با عناوینی مانند ترانه‌های بابایی، ترانه‌های خواب و خیال و سر کوهی رسیدم عرضه شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.xq0a2bqpila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما