جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45098
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نخستين جشنواره پرچم در دهه بصيرت در قم برگزار مي شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان فرهنگي هنري ورزشي شهرداري قم از برگزاري نخستين جشنواره پرچم در سه بخش عكس، پوستر و نقاشي در دهه بصيرت خبر داد.
نخستين جشنواره پرچم در دهه بصيرت در قم برگزار مي شود
به گزارش قم نیوز، مجيد رفيعي با بيان اينكه اين جشنواره در سه بخش نقاشي كودك و نوجوان ، عكس و پوستر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: فراخوان دريافت آثار اين جشنواره از روز شنبه ۱۲ دي ماه در بخش نقاشي كودكان و نوجوانان اعلام خواهد شد.

وي با تأكيد بر نقش وحدت بخش پرچم در ايجاد همبستگي و يك دلي ، پرچم را به عنوان مهمترين نشان ملي كشور دانست و افزود: در اين جشنواره سعي شده است به منظور تقويت ملي و فرهنگي ، بخش كودكان و نوجوانان در آن قرار گيرد.

مدير عامل سازمان فرهنگي هنري شهرداري قم پرچم را موضوعي وحدت بخش براي يك جشنواره برشمرد و گفت: به دليل قابليت ثبت مستند رويدادها به وسيله عكس، عكاسان مي‌توانند در عرصه‌هاي مختلف و متنوعي به موضوع پرچم بپردازند.

وي در ادامه افزود: پوستر نيز به دليل قابليت ويژه‌اي كه در انتقال پيام دارد، به‌عنوان يكي از بخش‌هاي اين جشنواره در نظر گرفته شد.

رفيعي در پايان خاطر نشان كرد: بايد از تمام ظرفيت هاي هنري در زمينه انتقال مفاهيم ارزشي به نسل هاي جوان و نوجوانان استفاده لازم صورت پذيرد كه اميدواريم با همكاري ساير دستگاه هاي استان اين مهم محقق گردد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfcxdj.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما