يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 45144
منبع : پایگاه خبری پلیس

خودروها ملزم به داشتن تجهيزات زمستاني در فصل سرد سال

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان به الزام خودروها در همراه داشتن تجهيزات زمستاني در فصل زمستان تاکيد کرد.
خودروها ملزم به داشتن تجهيزات زمستاني در فصل سرد سال
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"اردشير جمشيدي راد"  اظهارداشت: با توجه به فصل زمستان که معمولاً جاده ها لغزنده است يکي از مواردي که توسط پليس کنترل مي شود همراه داشتن تجهيزات زمستاني است که بايستي در درون خودرو وجود باشد.
 
وي با بيان اينکه جلو مقرهاي پليس و در طول جاده ها اولين چيزي که از راننده ها سوال مي شود همراه داشتن زنجير چرخ است، گفت: شايد برخي محورها خشک باشد اما ممکن است در طول مسافرت راننده به زنجيرچرخ احتياج پيدا کند چون يک خودرو فاقد تجهيزات زمستاني گاهي در يک سربالايي باعث مسدود شدن يک محور مي شود.

رئيس پليس راه استان قم در ادامه به نصب تلويزيون شهري بر روي ساختمان ثبت ساعت عوارضي" قم-تهران"نيز اشاره کرد و افزود: يکي از راه هاي اطلاع رساني ما ارسال پيام هاي ترافيکي از اين طريق به صورت روزانه به عموم مردم بوده که حاوي نکات آموزشي و قوانين و مقرراتي است که يک راننده بايستي در طول مسير رعايت کند.

سرهنگ جمشيدي راد با اشاره به استقبال راننده ها از اين تلويزيون شهري، گفت: اگر جاده هاي استان لغزنده و يا تصادفي در آن رخ داده باشد به اطلاع مردم رسانده شده که مثلاً در چه کيلومتري حادثه رانندگي رخ داده و راننده ها با احتياط رانندگي کنند.

انتهای پیام/135
 
انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchkznk.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما