قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم گفت: شهرداری آماده است تا با هماهنگی شرکت برق، شبکه انرژی‌های نو را در مراکز و مناطق خود ایجاد کند.
آمادگی شهرداری برای استفاده از انرژی‌های نوین/ شبکه هوایی برق توسعه فضای سبز را با مشکل روبه‌رو کرده است
به گزارش قم نیوز، سید امیر سامع شنبه شب در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمانی شهید باکری برگزار شد، با اشاره به تعامل شهرداری با شرکت توزیع برق استان گفت: در سایه تعامل و منطق مشکلات قابل حل است و در سال اخیر در پروژه‌ها به همین شکل پیش رفتیم.

وی با اشاره به وضعیت توسعه شبکه‌های هوایی برق در شهر قم بیان کرد: برای شبکه هوایی که از نظر ایمنی، زیبایی و... مشکل ساز است باید فکری شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز به دلیل شبکه هوایی برق دچار مشکل شده است گفت: برای کاشت درختان با شبکه هوایی برق دچار تداخل هستیم و باید بودجه‌های استانی و ملی را برای تغییر شبکه هوایی جذب کنیم از محدوده مرکزی شهر این کار را شروع کنیم.

وی گفت: شهرداری در تفکیک‌ها به این موضوع برای پست زمینی فکر می‌کند و استعلام از شرکت برق صورت می‌گیرد و باید از ظرفیت قانونی استفاده شده و اعتبارات به کار گرفته شود تا این شبکه نامناسب را اصلاح کنیم.

سامع با تاکید بر اینکه شهر قم در رده ضعیف از نظر شبکه‌های برق هوایی در کشور است ادامه داد: می‌توانیم پروژه‌های مشترک برای استفاده از انرژی‌های نو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده است تا با هماهنگی شرکت برق، شبکه انرژی‌های نو را در مراکز و مناطق خود ایجاد کند افزود: امروز با اقداماتی که انجام شده انشعاب غیرمجاز در پارک‌ها نداریم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم تصریح کرد: تعداد زیادی انشعاب، شهرداری در ساختمان‌ها و پارک‌ها و... دارد و نیاز است انشعابات بررسی شده و تعرفه‌ها و توان‌های آن‌ها را بررسی کرده و اصلاح تعرفه‌ها صورت بگیرد تا شهرداری دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxq9t.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما