کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رعايت نكات ايمني ضامن سلامت شهروندان است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 14 دی 1395 ساعت 23:59

قم نیوز: معاون مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم گفت: اكثر قريب به اتفاق حوادث گازگرفتگي به دليل عدم آگاهي شهروندان است و بايد در اين زمينه اطلاع رساني دقيقي به شهروندان صورت بگيرد.


به گزارش قم نیوز، مهدي فراهاني در جلسه هماهنگي طرح عمليات زمستاني براي پيشگيري و مقابله با حوادث ناشي از باران، برف و يخ زدگي سطح معابر با موضوع شهري ايمن و مطلوب با همكاري دستگاه هاي اجرايي استان و مشاركت شهروندان، با تاكيد بر ارتباط صحيح و تعامل براي خدمت رساني به شهروندان، اظهار كرد: ماهيت كاري حوزه مديريت بحران با دستگاه هاي ديگر متفاوت است و به همين خاطر بايد نگاه ويژه‌اي به بحث همكاري و هماهنگي داشت.

وي گفت: با توجه به ماهيت كاري دستگاه ها بسياري از اقدامات در سايه همكاري و تعامل پيش مي رود و به همين خاطر شرايط مساعدي در روند خدمات رساني برقرار مي شود.

فراهاني با اشاره به محدوده استان قم، تصريح كرد: با وجود اينكه استان قم وسعت زيادي ندارد اما از ابتداي فصل سرما تاكنون ۱۰ نفر فوتي و ۸۰ نفر كاهش سطح هشياري به دليل مسموميت با گاز CO گزارش شده است.

وي خاطرنشان كرد: اكثر قريب به اتفاق حوادث گازگرفتگي به دليل عدم آگاهي شهروندان است و بايد در اين زمينه اطلاع رساني دقيقي به شهروندان صورت بگيرد.

معاون مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم با بيان اينكه در كل كشور حدود ۲۴۰ نفر بر اثر گازگرفتگي فوت شده اند، گفت: اكثر حوادث به دليل عدم رعايت موارد ايمني در استفاده از وسايل گرمايشي بوده است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45242

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45242/رعايت-نكات-ايمني-ضامن-سلامت-شهروندان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir