سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 45242
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

رعايت نكات ايمني ضامن سلامت شهروندان است

قم نيوز : قم نیوز: معاون مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم گفت: اكثر قريب به اتفاق حوادث گازگرفتگي به دليل عدم آگاهي شهروندان است و بايد در اين زمينه اطلاع رساني دقيقي به شهروندان صورت بگيرد.
رعايت نكات ايمني ضامن سلامت شهروندان است
به گزارش قم نیوز، مهدي فراهاني در جلسه هماهنگي طرح عمليات زمستاني براي پيشگيري و مقابله با حوادث ناشي از باران، برف و يخ زدگي سطح معابر با موضوع شهري ايمن و مطلوب با همكاري دستگاه هاي اجرايي استان و مشاركت شهروندان، با تاكيد بر ارتباط صحيح و تعامل براي خدمت رساني به شهروندان، اظهار كرد: ماهيت كاري حوزه مديريت بحران با دستگاه هاي ديگر متفاوت است و به همين خاطر بايد نگاه ويژه‌اي به بحث همكاري و هماهنگي داشت.

وي گفت: با توجه به ماهيت كاري دستگاه ها بسياري از اقدامات در سايه همكاري و تعامل پيش مي رود و به همين خاطر شرايط مساعدي در روند خدمات رساني برقرار مي شود.

فراهاني با اشاره به محدوده استان قم، تصريح كرد: با وجود اينكه استان قم وسعت زيادي ندارد اما از ابتداي فصل سرما تاكنون ۱۰ نفر فوتي و ۸۰ نفر كاهش سطح هشياري به دليل مسموميت با گاز CO گزارش شده است.

وي خاطرنشان كرد: اكثر قريب به اتفاق حوادث گازگرفتگي به دليل عدم آگاهي شهروندان است و بايد در اين زمينه اطلاع رساني دقيقي به شهروندان صورت بگيرد.

معاون مركز حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان قم با بيان اينكه در كل كشور حدود ۲۴۰ نفر بر اثر گازگرفتگي فوت شده اند، گفت: اكثر حوادث به دليل عدم رعايت موارد ايمني در استفاده از وسايل گرمايشي بوده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgxx9t.ak9nt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما