شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 44656
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم

16 تن در تصادف های دیروز محورهای مواصلاتی قم مصدوم شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: تصادف های امروز در محورهای مواصلاتی این استان منجربه مصدومیت 16 تن شد.
16 تن در تصادف های دیروز محورهای مواصلاتی قم مصدوم شدند
به گزارش قم نیوز، محمد رضا حسنی جمعه شب در گفت و گویی افزود: ساعت هشت صبح امروز (جمعه) برخورد شدید یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در جاده قدیم قم - اراک سه مجروح بر جای گذاشت که علاوه بر عوامل زمینی اورژانس بالگرد 115 قم نیز اقدام به خدمات رسانی کرد.
وی ادامه داد: در این حادثه یک مادر باردار حضور داشت که به دلیل وخامت حال وی بالگرد اورژانس به پرواز درآمد.

حسنی گفت: هم چنین ساعت 10:15 امروز نیز در جاده گرمسار واژگونی یک دستگاه آمبولانس که مربوط به بخش خصوصی بود سه مجروح برجای گذاشت که 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 جهت انتقال مجروحان این حادثه به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: ساعت 11 نیز در محورسلفچگان - نیزار واژگونی یک دستگاه پراید موجب مصدومیت پنج تن شد که با توجه به وخیم بودن حال مصدومان بالگرد اورژانس 115 قم برای بار دوم به پرواز در آمد.

وی ادامه داد: حال 2 مصدوم این حادثه وخیم و بدحال گزارش شد که علت اعزام بالگرد، رساندن سریعتر مجروحان بدحال به بیمارستان بود.

حسنی گفت: ساعت12:10 هم برخورد شدید تریلی و خاور در محورقدیم قم - سلفچگان گزارش شد که این حادثه 2 مصدوم داشت که حال یک تن از آنها وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: هم چنین ظهر امروز در بخش کهک و در جاده خاوه تصادف موتورسیکلت، یک مصدوم بد حال بر جای گذاشت که با حضور به موقع عوامل اورژانس از مرگ نجات یافت.

وی گفت: ساعت 14 نیز هم واژگونی یک دستگه پژو در جاده تاج خاتون، 2 مصدوم برجای گذاشت که پرسنل اورژانس 115 پس از انجام اقدام های اولیه درمانی مجروحان این سانحه را به مرکز درمانی قم منتقل کردند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم هم چنین از مسمومیت یک خانواده پنج نفره قمی با ذغال چوب در یکی ازبخش های استان خبر داد و گفت: با حضور به موقع عوامل اورژانس 115 قم این مصدومان نیز نجات یافتند.

وی افزود: از ابتدای فصل سرما تاکنون هشت تن در استان قم به دلیل مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcepp8e.jh8eni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما