چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 45264
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تقاطع غير همسطح ۱۵ خرداد قم تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به روند اجرايي پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد، گفت: عرشه اين پروژه تا ۲۰ روز آينده و كل پروژه تا پايان امسال راه‌اندازي مي‌شود.
تقاطع غير همسطح ۱۵ خرداد قم تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد
به گزارش قم نیوز، ولي‌الله بياتي با اشاره به برگزاري يكصد و پانزدهمين جلسه كميسيون تلفيق شوراي شهر، اظهار داشت: اين جلسه در راستاي اصلاح بودجه سال ۹۵ شهرداري تشكيل شد، و شهرداري مي‌تواند برطبق قوانين و مقررات زماني كه بودجه به آن ابلاغ مي‌شود، متمم يا اصلاح بودجه را به شوراي شهر بياورد.

رئيس شوراي شهر قم افزود: شوراي شهر نيز با بررسي بودجه سال ۹۵، تعدادي از پروژه‌ها كه امكان اجرا نداشته باشند را حذف و تعدادي از پروژه‌ها را اضافه مي‌كند، بودجه تعدادي از پروژه‌ها نيز كاهش يا افزايش مي‌يابد.

بياتي گفت: در اين جلسه افزايش، كاهش و حذف ۱۵۰ مورد در اصلاح بودجه سال ۹۵ مورد بررسي قرار گرفت، اين موارد به صحن علني شورا رفته و اصلاح بودجه عمراني شهر را به رأي مي‌گذاريم.

وي بابيان اينكه تغييري در بودجه عمراني شهرداري سال ۹۵ صورت نگرفته است، گفت: ۱۰۳۰ ميليارد تومان بودجه عمراني شهرداري بود كه در اصلاحيه بودجه عمراني تغييري در رقم آن صورت نگرفته است و تنها در برخي موارد حذف يا اضافه مي‌شود كه اين تغييرات جزئي است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم افزود: در اين جلسه مقداري از بودجه بازگشايي معابر را به دليل تزريق اعتبارات آن از جاي ديگر كاهش داديم، همچنين بودجه پروژه‌هاي نيمه‌تمام، آسفالت معابر و توسعه فضاي سبز را تقويت كرديم تا اين پروژه‌ها تا پايان سال به اتمام برسند.

بياتي با اشاره به روند اجرايي پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد، گفت: عرشه اين پروژه تا ۲۰ روز آينده و كل پروژه تا پايان امسال راه‌اندازي مي‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayuny.49nmi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما