پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 45308
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم

انسجام و وحدت مسئولين ارمغان استان قم در ديدار رهبر معظم انقلاب خواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان قم با اشاره به برنامه ديدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در 19 دي ماه اظهار داشت:انسجام و وحدت مسئولين ارمغان استان قم در ديدار مقام معظم رهبري خواهد بود.
انسجام و وحدت مسئولين ارمغان استان قم در ديدار رهبر معظم انقلاب خواهد بود
به گزارش قم نیوز، یک صد و پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی به ریاست آیت الله سعیدی امام جمعه قم و با حضور مهندس صادقی استاندار قم در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد.

آیت الله سعیدی در این جلسه ضمن تسلیت درگذشت آيت الله شرعی، اظهار داشت: در ایام دهه بصیرت هستیم که با حرکت انقلابی خیل عظیمی از ملت در سراسر کشور در نهم دی ماه آغاز و در نوزدهم دی ماه که قیام ارزشمند مردم قم در سال 56 می باشد پایان می یابد.

وي با اشاره به برنامه ديدار مردم انقلابي قم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت نوزدهم دی ماه افزود: اميدوارم ارمغان خوبی از انسجام و وحدت برای مقام معظم رهبري داشته باشیم.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان قم با بيان اينكه باید شکرگزار نعمت ولایت، انقلاب و اسلام باشیم تصريح كرد: در این ایام که دشمن به کشور ما چشم دوخته است بایستي پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کارخود قرار داده و از آرمان های و ارزش های انقلاب مان دفاع کنیم.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين جلسه ضمن گراميداشت دهه ي بصيرت، ديدار با مقام معظم رهبري در هفته ي آتي را مورد توجه قرار داد و گفت: اميدواريم با تجربياتي كه از سالهاي گذشته در اين زمينه كسب شده است شاهد نظم و برنامه ريزي دقيق مسئولان استان براي اين برنامه ي مهم باشيم.

استاندار قم در ادامه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازي در بحث اقتصاد مقاومتي افزود: اين مسئله نبايد منحصر به چند دستگاه دولتي خاص باشد و اهتمام عمومي و فراگير در اين رابطه بايستي در استان قم داشته باشيم.

وي نقش رسانه هاي عمومي خصوصا صدا و سيما در رابطه با اين مسئله را مورد توجه قرار داد و گفت: اين مسئله به خوبي براي مردم استان قم تبيين شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjotex.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما