قم نيوز : قم نیوز: در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماکت پهباد با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان قطار شهری قم بین کودکان شرکت کننده در راهپیمایی توزیع شد.
توزیع ماکت پهپاد آمریکایی در ایستگاه نقاشی پروژه مونوریل قم
به گزارش قم نیوز، سیدعلی پورطباطبایی مسوول برگزاری ایستگاه نقاشی برپا شده توسط کانون پرورش فکری، با همکاری سازمان قطار شهری قم و پروژه مونوریل قم گفت: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن نسبت به برپایی یک ایستگاه نقاشی اقدام کردیم تا کودکان قمی بتوانند نسبت به خلق آثار هنری و نقاشی اقدام کنند.

وی هدف از برپایی این ایستگاه نقاشی را به یادگار ماندن خاطره خوشی از راهپیمایی در ذهن کودکان عنوان کرد و یادآور شد: مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نسبت به راهنمایی کودکان اقدام کردند.

مسوول برگزاری این ایستگاه نقاشی با اشاره به اینکه توسط کودکان قمی نقاشی به طول هزار متر کشیده شده است، بیان داشت: همچنین بسته‌های فرهنگی نیز توسط این غرفه در اختیار شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به کودکانی که نقاشی‌های آنها برتر شناخته شد ماکت پهپاد به عنوان هدیه اهدا شد.

پورطباطبایی یادآور شد: بخش‌های برجسته این نقاشی پس از بررسی در یک مجموعه به چاپ می‌رسد. وی همچنین با تقدیر و تشکر از پروژه مونوریل قم که هزینه برگزاری این ایستگاه نقاشی را تقبل کرده است، افزود: انجام این فعالیت فرهنگی بدون حمایت مالی و لجستیکی مشارکت مپنا ـ کیسون، پیمانکاران پروژه مونوریل قم و همکاری و مساعدت روابط عمومی شهرداری قم ممکن نبود و امید است از این پس بیشتر شاهد این گونه فعالیت های فرهنگی از سوی پروژه های عمرانی شهر قم باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.xexfuqeiisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

یک دوستدار قم
بهتر نبود در کنار منوریل یک ماکت از پروژه ای به این عظمت و نحوه عبور آن از مجاور حرم ارائه میدادند
هدی

دادن ماکت پهپاد بسیار کار خلاقانه و جالبی بود...دست مریزاد!