?>?> جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب باید خودجوش و مردمی باقی بماند | قم نیوز
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45476
منبع : خبرگزاری شبستان

جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب باید خودجوش و مردمی باقی بماند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مساجد در معرفی دستاوردهای انقلاب گفت: برنامه‌های مساجد در دهه فجر باید خودجوش و مردمی باقی بماند.
جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب باید خودجوش و مردمی باقی بماند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در جلسه کمیته مساجد دهه فجر استان قم که با حضور نمایندگان دستگاه ها برگزار شد ضمن تقدیر از همه ی دستگاه هایی که موجبات نشاط را در ایام دهه فجر فراهم می کنند گفت: در بحث های بزرگداشت های دهه فجر، یکی از کمیته های مردمی کمیته مساجد است و باید سعی کنیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: همه ساله سعی شده که با همگرایی و تجربیات هر کسی مسئولیت خودش را بهتر از گذشته انجام دهد.

حجت الاسلام روحانی عنوان داشت:این جلسات باید مایه برکت در برگزاری مراسم های دهه فجر شود و باید با یک نظم و اهتمام جدی دور هم جمع شده و با فکر به راهکار جدی برسیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: همه نیروهای انقلاب هستیم و باید با همفکری در اجرای برنامه ها بکوشیم .

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: باید برنامه های مشترک نسبت به سال های قبل بیشتر شود تا بتوانیم در معرفی ایام الله دهه فجر و تبیین آن در میان جوانان بکوشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مساجد در معرفی دستاوردهای انقلاب گفت: برنامه‌های مساجد در دهه فجر باید مردمی باقی بماند و باید مقدماتی را فراهم کنیم که مردم به صورت خودجوش بزرگداشت دهه فجر انقلاب را جشن بگیرند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: در این مسیر همسو کردن دستگاه های فرهنگی امر بسیار مهمی است .

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfvjdj.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما