يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 4560
چهارشنبه این هفته در قم؛

صبای قم میزبان پرسپولیس تهران شد

قم نيوز : قم نيوز: تیم فوتبال صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در مصاف خانگی هفته نهم دور برگشت با پرسپولیس تهران در قم دیدار می‌کند.
صبای قم میزبان پرسپولیس تهران شد
به گزارش قم نيوز، با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری تمام بازی‌های دور برگشت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۵ و۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

صبایی‌ها نیز که در حال حاضر تیم پنجم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شوند، برای کسب آمادگی لازم به منظور برگزاری بازی خانگی مقابل پرسپولیس تهران بخشی از تمرینات خود را در قم برگزار می‌کنند.

بعد از دیدار صبای قم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که شامگاه پنجشنبه بیستم بهمن ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و به شکست دور از انتظار سه بر صفر شاگردان ویسی انجامید، صبایی‌ها پنجشنبه شب به تهران باز گشتند و به مدت یک روز بازیکنان به استراحت رفتند تا بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم آغاز شود.

تیم فوتبال صبای قم برای حضور مجدد در جمع مدعیان بالای جدول رده بندی لیگ برتر در هفته بیست و ششم باید در خانه خود با تیم مصطفی دنیزلی یعنی پرسپولیس تهران بازی کند، دیداری که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

به همین منظور تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالله ویسی، ناصر بختیاری‌زاده، هوشنگ لوینیان و داریوش اسفندیاری مربیان خود عصر سه شنبه ۲۵ بهمن با حضور تمام نفرات خود در ورزشگاه یادگار امام شهر قم تمرین می‌کند.

صبای قم در حالی در حساس ترین بازی هفته نهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه این هفته در قم از تیم بحران زده پرسپولیس تهران پذیرایی می‌کند که در دیدار رفت دو تیم در نیم فصل نخست، با دو گل به حریف خود باخته است.

البته صبایی‌ها در سه فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هرگز در دیدارهای خانگی خود به تیم پرسپولیس تهران نباخته‌اند و این تیم را دو بار در ورزشگاه یادگار امام قم با شکست مواجه کرده‌اند و یک بار نیز بازی دو تیم به تساوی و تقسیم امتیازها انجامید.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا قبل از آغاز دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ یازدهم، صبای قم با کسب ۴۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران رقیب هم امتیازی خود، در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت‌ها جای گرفته است.

این در حالی است که شاگردان مصطفی دنیزلی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حال حاضر ۳۳ امتیازی هستند و جایگاه هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تا قبل از مصاف با صبا در اختیار دارند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.39trak9nzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما