سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 45794
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

تسهيلات شهرداري قم براي خانواده‌هاي شهدا

قم نيوز : قم نیوز: مدير دفتر ارتباطات مردمي شهرداري قم گفت: براي پدر، مادر، فرزند و همسر شهيد تخفيف در بدهي‌هاي عوارض تا سقف يك ميليون درنظرگرفته شده است.
تسهيلات شهرداري قم براي خانواده‌هاي شهدا
به گزارش قم نیوز،  علي اكبر رحيمي با اشاره به برنامه ملاقات با خانواده‌هاي معظم شهدا، اظهار كرد: در راستاي تكريم خانواده‌هاي معزز شهدا، و با توجه به دستور شهردار قم، مقرر شد كه طبق برنامه زمان بندي شده حداقل ماهي دو بار از سوي شهرداري قم با خانواده‌هاي شهدا بازديد كنيم و از نزديك در جريان وضعيت اين خانواده‌ها قرار بگيريم.

وي ادامه داد: برنامه ملاقات با خانواده‌هاي شهدا براي تكريم اين خانواده‌ها و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت صورت مي‌گيرد، حداقل كار اين است كه اگر محل زندگي اين خانواده‌ها به نام شهدا نامگذاري نشده است، اين كار در اولويت شهرداري قرار بگيرد، در امور مرتبط با كار شهرداري به نيازها و تقاضاهاي خانواده‌هاي شهدا رسيدگي مي‌كنيم و نيازهاي آن‌ها را برطرف مي‌كنيم.

رحيمي افزود: يك سري تسهيلات در قالب ماده ۱۷ براي خانواده‌هاي شهدا در نظرگرفته شده، براين اساس براي پدر، مادر، فرزند و همسر شهيد تخفيف در بدهي‌هاي عوارض تا سقف يك ميليون تومان درنظرگرفته شده است.

وي با اشاره به تسهيلات شهرداري قم به ايثارگران و جانبازان، گفت: براي خانواده‌هاي جانبازان براساس درصد جانبازي و نيز براي خانواده‌هاي ايثارگران براساس مدت زمان حضور در جبهه تخفيفاتي در زمينه پرداخت بدهي‌هاي عوارض لحاظ شده است.

وي ادامه داد: اگر خانواده‌هاي شهدا در بخش‌هاي ديگر هم درخواستي داشته باشد، به اين موضوع رسيدگي خواهد شد، تمام تلاش شهرداري قم اين است كه زمينه توسعه فرهنگ شهادت و ايثار را فراهم كند و ضمن پاسداشت مقام شهدا، خانواده‌هاي آن‌ها را تكريم كند.

رحيمي در پايان خاطرنشان كرد: خانواده‌هاي شهدا براي نامگذاري معابر شهري به نام شهيدشان بايد به شهرداري‌هاي مناطق مراجعه نمايند، اين درخواست‌ها در شوراي نامگذاري مطرح و پس از تصويب در شوراي شهر، تابلو تهيه مي‌شود و مراسم رونمايي از تابلو هم با حضور خانواده شهيد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5ya5.t1aw32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما