چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 45843
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

پانزدهمین نشست هم اندیشی 122 سخنران مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام

قم نيوز : قم نیوز: پانزدهمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی، فردا در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
پانزدهمین نشست هم اندیشی 122 سخنران مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام
به گزارش قم نیوز، در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) پانزدهمین نشست هم اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه در شهر مقدس قم و با حضور 82 نفر از سخنرانان مطرح کشور و همچنین 40 نفر از سخنرانان جوان هیأت رزمندگان اسلام برگزار می‌شود.

انتخاب فاطمی (معیارهای انتخاب با توجه به سیره فاطمی)، سبک زندگی فاطمی و تطبیق با شرایط کنونی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، حساسیت نسبت به دشمن و شاخص‌های دستگاه حق و باطل از جمله مهمترین موضوعات این نشست هم‌اندیشی خواهد بود.

دبیر این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضاتویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج است.

سخنران اصلی این همایش حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی است و حجج اسلام مهدی طائب، سیدحسین مؤمنی، حیدری کاشانی، فهیمی و مرتضی وافی به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد موضوعات همایش خواهند پرداخت.

همچنین سخنرانی سردار سراج در خصوص تحلیل مسائل سیاسی است و سردار نجات نیز به بیان اخبار منطقه و کشور و جمع‌بندی همایش خواهند پرداخت.

این همایش در جوار مسجد مقدس جمکران به نشانی: مجتمع آموزشی، پژوهشی یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف از ساعت 8 صبح شروع و تا ساعت 14 ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsj0o.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما