پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 45858
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

جهش بودجه شهرداری در حوزه فرهنگی و ورزشی/ بودجه 96 شهرداری برشی از برنامه پنج ساله است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم به جهش بودجه شهرداری در حوزه‌های فضای سبز، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای سال آینده اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده که امیدواریم با این مبنا بسیاری از کمبودها و مشکلات قم برطرف شود.
جهش بودجه شهرداری در حوزه فرهنگی و ورزشی/ بودجه 96 شهرداری برشی از برنامه پنج ساله است
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی با اشاره به بودجه پیشنهادی شهرداری قم برای سال 96 اظهار کرد: این بودجه از نظر درآمدی بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان است که 83 درصد آن معادل هزار و 600 میلیارد تومان عمرانی است.

وی با بیان اینکه 17 درصد از بودجه سال آینده شهرداری جاری است گفت: شورا به سرعت پس از تقدیم بودجه پیشنهادی از سوی شهرداری جلسات کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های مرتبط را تشکیل داده و تصمیم‌گیری در مورد بودجه را در اولویت کار خود قرار خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه قبل از پایان سال بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری پایان می‌یابد گفت: فاینانس، قطار شهری و بدهی‌های شهرداری در قالب بودجه پیش‌بینی نشده که به احتمال زیاد سال آینده محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت بودجه‌ای شهرداری در حوزه عمرانی است افزود: شهرداری امسال بسیاری از پروژه‌ها را تکمیل کرده و سال آینده نیز باقی پروژه‌ها را تکمیل کرده و پروژه‌های جدیدی را آغاز خواهد کرد.

بیاتی با تاکید بر اینکه بودجه و برنامه شهرداری در سال 96 برشی از برنامه پنج ساله است گفت: طوری برنامه‌ریزی شده که طی پنج سال به کلیه اهداف مندرج در برنامه قم 1400 دست پیدا کنیم.

وی به جهش بودجه شهرداری در حوزه‌های فضای سبز، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و افزود: در این زمینه برای سال آینده اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده که امیدواریم با این مبنا بسیاری از کمبودها و مشکلات قم برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه کمیسیون تلفیق در هر هفته تا زمان تکمیل بررسی بودجه سه جلسه کمیسیون تلفیق تشکیل خواهد داد گفت: شورا تا پایان سال فرصت دارد که بودجه را بررسی و به شهرداری ابلاغ کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjooex.uqeiizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما