کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم:

بارش باران در قم از امشب آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس , 7 بهمن 1395 ساعت 21:00

قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت امروز بارش باران در استان آغاز می‌شود و این بارش تا یکشنبه هفته آینده به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان نیمه ابری، در اواخر وقت ابری همراه با بارش باران خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حداقل دمای استان قم صفر درجه و حداکثر دمای استان هم 13 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم دو درجه و 6 درجه پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا هوای استان ابری همراه با بارش باران خواهد بود. در روز شنبه هم هوای استان قم نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات با بارش برف و باران پیش بینی شده است، در آن روز حداکثر دمای استان 6 درجه و حداقل دمای استان قم هم 2- درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: امروز و فردا وزش باد در استان آرام پیش بینی شده است. در این دو روز وزش باد با جهت شرقی و با سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر در ساعت را در استان قم شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز شنبه در اواخر وقت، وزش باد در استان قم شدید پیش بینی شده است و در آن روز باد با جهت شرقی و با سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت در استان می‌وزد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: طی 24 ساعت اخیر منطقه جمکران با 13 درجه، گرم ترین منطقه استان و منطقه کهک با 1- درجه سردترین منطقه استان قم بود.

قاضی با اشاره به شروع بارش باران در استان قم اظهار کرد: از اواخر وقت امروز بارش باران در استان آغاز می‌شود و این بارش تا یکشنبه هفته آینده به صورت متناوب ادامه خواهد داشت، فردا در بیشتر ساعات بارش باران در استان قم پیش بینی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مهر تاکنون 58 میلی متر بارش در قم ثبت شده که این میزان بارش از میانگین طولانی مدت کمتر است.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45892

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45892/بارش-باران-قم-امشب-آغاز-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir