پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 45892
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم:

بارش باران در قم از امشب آغاز می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت امروز بارش باران در استان آغاز می‌شود و این بارش تا یکشنبه هفته آینده به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.
بارش باران در قم از امشب آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان نیمه ابری، در اواخر وقت ابری همراه با بارش باران خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز حداقل دمای استان قم صفر درجه و حداکثر دمای استان هم 13 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دمای استان قم دو درجه و 6 درجه پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا هوای استان ابری همراه با بارش باران خواهد بود. در روز شنبه هم هوای استان قم نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات با بارش برف و باران پیش بینی شده است، در آن روز حداکثر دمای استان 6 درجه و حداقل دمای استان قم هم 2- درجه خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: امروز و فردا وزش باد در استان آرام پیش بینی شده است. در این دو روز وزش باد با جهت شرقی و با سرعتی بین 15 تا 30 کیلومتر در ساعت را در استان قم شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز شنبه در اواخر وقت، وزش باد در استان قم شدید پیش بینی شده است و در آن روز باد با جهت شرقی و با سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت در استان می‌وزد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: طی 24 ساعت اخیر منطقه جمکران با 13 درجه، گرم ترین منطقه استان و منطقه کهک با 1- درجه سردترین منطقه استان قم بود.

قاضی با اشاره به شروع بارش باران در استان قم اظهار کرد: از اواخر وقت امروز بارش باران در استان آغاز می‌شود و این بارش تا یکشنبه هفته آینده به صورت متناوب ادامه خواهد داشت، فردا در بیشتر ساعات بارش باران در استان قم پیش بینی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مهر تاکنون 58 میلی متر بارش در قم ثبت شده که این میزان بارش از میانگین طولانی مدت کمتر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchi6nk.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما