دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46016
منبع : خبرگزاری مهر
هواشناسی قم پیش‌بینی کرد؛

آسمان قم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارانی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم آسمان از بارش باران طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در قم خبر داد.
آسمان قم در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارانی می‌شود
به گزارش قم نیوز، مرتضی صبوری  اظهار داشت: امروز هوای قم صاف تا قسمتی ابری، در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: سمت باد امروز شرقی و حداکثر سرعت وزش باد ۴۰ کیلومتر بر ساعت است، همچنین حداکثر دمای هوا ۹ درجه و حداقل دمای هوا نیز منهای سه درجه بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای استان قم در روز سه‌شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد، در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در اواخر وقت نیز در پاره‌ای از نقاط استان همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

وی اضافه کرد: سمت باد در روز سه‌شنبه شرقی و سرعت وزش باد حداکثر به ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، همچنین حداکثر دمای هوا هشت درجه و حداقل دمای هوا منهای پنج درجه پیش بینی می‌شود.

صبوری عنوان کرد: در روز چهارشنبه هوای قم قسمتی ابری، در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

وی ادامه داد: جهت باد در روز چهارشنبه شرقی و حداکثر سرعت وزش باد به ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، همچنین حداکثر دمای هوا ۹ درجه و حداقل دمای هوا نیز صفر درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته جمکران با ۱۲ درجه بالای صفر و دستجرد با هفت درجه زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان قم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی اخیر در شهر قم ۱۴ و سه دهم میلی متر بوده است، افزود: طی سال زراعی جاری ۶۸ میلی متر بارندگی در استان قم بوده است در حالی که تاکنون میانگین بارندگی ۸۰ میلی متر است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3z9t.ak93q4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما