شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 45927
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم:

مه آلودگی تا امشب در قم ادامه دارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: مه آلودگی از صبح امروز در استان آغاز شده است و تا امشب ادامه دارد.
مه آلودگی تا امشب در قم ادامه دارد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی  در قم با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: هوای استان امروز قسمتی ابری، مه آلود، به تدریج افزایش ابر، از اوایل شب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف است.

وی ادامه داد: امروز وزش باد شدیدی در استان قم خواهیم داشت، جهت باد در استان امروز غربی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت است، امروز کمترین دمای استان صفر درجه و حداکثر دمای قم هم هشت درجه پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: فردا هوای استان نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط بارش پراکنده و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده است، فردا جهت باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا بیشترین دمای استان هشت درجه و کمترین دمای قم هم منفی یک درجه خواهد بود، اما در روز دوشنبه حداکثر و حداقل دمای استان قم به 11 درجه و منفی چهار درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: هوای استان در روز دوشنبه قسمتی ابری در برخی از ساعات با وزش باد همراه خواهد بود، در آن روز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 48 ساعت اخیر، به صورت میانگین در استان 13 میلی متر بارش داشتیم و در مجموع از ابتدای مهرماه تاکنون 67 میلی متر بارش در استان قم ثبت شده، این در حالی است که میانگین طولانی مدت بارش در قم در این مدت 82 میلی متر بوده است و از میانگین طولانی مدت عقب هستیم.

قاضی در پایان با اشاره به مه آلودگی در استان قم خاطرنشان کرد: این پدیده از صبح امروز در استان آغاز شده است و تا امشب ادامه دارد، ولی از امشب با وزش باد از مه آلودگی کاسته می‌شود و فردا این پدیده را در قم نداریم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcguy9t.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما