شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 45914
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم

تعامل گسترده حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی در منطقه حوض سلطان

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده پاسگاه محیط بانی حوض سلطان گفت: بر اساس مذاکرات و برنامه ریزی های بعمل آمده، تعامل و همکاری گسترده ای میان پاسگاههای محیط بانی و نیروی انتظامی در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان برقرار شده است.
تعامل گسترده حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی در منطقه حوض سلطان
به گزارش قم نیوز،  احمد بحری با اشاره به افزایش گشت و کنترل در مناطق تالابی استان در سخنانی اظهار داشت: بر اساس مذاکرات و برنامه ریزی های بعمل آمده، تعامل و همکاری گسترده اطلاعاتی و عملیاتی میان پاسگاههای محیط بانی و نیروی انتظامی در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان برقرار شده است.

وی با بیان اینکه محیط بانان و مأموران انتظامی در هنگام بروز حوادث طبیعی و بحرانی کاملا با یکدیگر تعامل و مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: تبادل اطلاعات و گشت های مشترک در حوزه استحفاظی میان دو پاسگاه محیط بانی و نیروی انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک و جرائم مشهود انجام خواهد شد.

فرمانده پاسگاه محیط بانی حوض سلطان در پایان تصریح کرد: همکاری و تعامل قضایی در رابطه با پرونده های تخلفات زیست محیطی از جمله شکار غیرمجاز و واحدهای آلاینده و غیرمجاز صنعتی با نیروی انتظامی از جمله مسائل بسیار مهمی است که با جدیت پیگری و انجام می شود.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc0oq0.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما