شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 45936
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم:

هنر از بهترین ابزارها برای نشان دادن اهمیت و جایگاه محیط زیست است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: هنر یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست در زندگی انسانها و سلامت جامعه است.
هنر از بهترین ابزارها برای نشان دادن اهمیت و جایگاه محیط زیست است
به گزارش قم نیوز، سید رحمان دانیالی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره پوستر و عکس «نفس های شهر» گفت: برگزاری جشنواره های اینچنین و استفاده از زبان شیوای هنر، قطعا در ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به محیط زیست تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه هنر یکی از بهترین ابزارها برای نشان دادن اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست در زندگی انسانها و سلامت جامعه است، اظهار داشت: هنرمندان نقش موثری در فرهنگ سازي و اطلاع رساني عمومي پیرامون محیط زیست داشته و زمینه ارتباط، تعامل و هم افزایی هنرمندان با فعالان و صاحبنظران زیست محیطی باید فراهم شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به ظرفیت های گسترده زیست محیطی در استان در ابعاد گوناگون، برخی از معضلات و چالش های پیش رو را مورد توجه قرار داد و گفت: هنرمندان قمی به خوبی می توانند با مشارکت در این جشنواره این ظرفیت ها و چالش ها را به نمایش بگذارند.

دومین جشنواره پوستر و عکس «نفس های شهر» به همت اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران و با همکاری شرکت آسان پرداخت در اسفندماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.asanpardakht.ir/nafas مراجعه نمایند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg3y9t.ak9nw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما